9 z 11
Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality...

Kupujemy głównie na promocjach - 52%

Z badania zrealizowanego dla BIG InfoMonitor przez Quality Watch wynika, że ponad połowa Polaków (52 procent) kupuje głównie na promocjach.

Fani obniżek znajdują się niemal w każdej grupie wiekowej i w każdym województwie. Wśród zwolenników promocji przodują mieszkańcy Podkarpacia (57 procent) i Śląska (56 procent). W polowaniu na promocje najlepiej czują się kobiety, stanowiąc 59 procent ankietowanych.

10 z 11
Ty też na tym oszczędzasz? Tak robią wszyscy Polacy! To pragmatyzm czy skąpstwo?
fot. badanie BIG InfoMonitor
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

AI nie jest zarezerwowane tylko dla wielkich korporacji. Każdy może z niej korzystać

AI nie jest zarezerwowane tylko dla wielkich korporacji. Każdy może z niej korzystać

Wyniki meczów 25. kolejki 5. ligi kujawsko-pomorskiej. Sezon 2024/25 [17-18 maja]

Wyniki meczów 25. kolejki 5. ligi kujawsko-pomorskiej. Sezon 2024/25 [17-18 maja]

Polecamy

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Rektorka Uniwersytetu Ekonomicznego: "Współpraca z biznesem jest kluczowa dla nauki"

Seniorzy bawili się na "Familiadzie" w Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu

Seniorzy bawili się na "Familiadzie" w Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu

Tyle zostanie na koncie z Czternastej Emerytury. Świadczenie nie tylko dla seniorów

Tyle zostanie na koncie z Czternastej Emerytury. Świadczenie nie tylko dla seniorów