Zobacz wideo: Abonament RTV - pojawiły się nowe zasady i... zapłacimy więcej.
UMT zachęca mieszkańców Torunia do korzystania z nowej formy kontaktu z urzędnikami – za pomocą internetowego komunikatora tekstowego.
W pierwszym, pilotażowym etapie wdrażania nowej usługi można uzyskać informacje i pomoc dotyczącą następujących spraw:
- praw jazdy
- dowodów osobistych
- spraw meldunkowych
Toruński magistrat zapewnia, że w kolejnych etapach do listy tematów dostępnych na czacie dokładane będą kolejne zagadnienia, wynikające z potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców.
Jak skorzystać z czatu?
Aby skorzystać z czatu z pracownikiem Urzędu Miasta Torunia, trzeba kliknąć ikonkę czatu na głównej stronie serwisu miejskiego www.torun.pl - w pasku ikon na wysokości działu Aktualności oraz na każdej stronie tego serwisu tuż pod winietą po prawej stronie.
Następnie z dostępnej listy trzeba wybrać tematykę rozmowy, podać swoje imię i adres mailowy, wpisać pytanie i nacisnąć guzik „Rozpocznij czat”.
W okresie pilotażowym usługa dostępna będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30.
- Zielone podświetlenie tła na liście tematów oznacza, że operator czatu jest aktywny i dostępny. Jeżeli podświetlenie jest czerwone czat nie jest dostępny, ale można wysłać mail z pytaniem, na które zostanie udzielona odpowiedź
– informuje Urząd Miasta Torunia.
Merytorycznie czat jest obsługiwany przez dwa działy UMT: Wydział Obsługi Mieszkańców oraz Wydział Spraw Administracyjnych. Technicznie przez Biuro Projektów Informatycznych.
