https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Urząd Miasta Torunia proponuje mieszkańcom nową formę kontaktu z urzędnikami

JM
Opracowanie:
Urząd Miasta Torunia uruchomił nową formę kontaktu z mieszkańcami – poprzez internetowy czat. W okresie pilotażowym usługa dostępna będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30.
Urząd Miasta Torunia uruchomił nową formę kontaktu z mieszkańcami – poprzez internetowy czat. W okresie pilotażowym usługa dostępna będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30. Grzegorz Olkowski
Już nie tylko telefonicznie i poprzez pocztę e-mail mieszkańcy Torunia mogą kontaktować się z pracownikami Urzędu Miasta. Urząd Miasta Torunia uruchomił nową formę kontaktu – poprzez internetowy czat.

Zobacz wideo: Abonament RTV - pojawiły się nowe zasady i... zapłacimy więcej.

UMT zachęca mieszkańców Torunia do korzystania z nowej formy kontaktu z urzędnikami – za pomocą internetowego komunikatora tekstowego.

W pierwszym, pilotażowym etapie wdrażania nowej usługi można uzyskać informacje i pomoc dotyczącą następujących spraw:

  • praw jazdy
  • dowodów osobistych
  • spraw meldunkowych

Toruński magistrat zapewnia, że w kolejnych etapach do listy tematów dostępnych na czacie dokładane będą kolejne zagadnienia, wynikające z potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców.

Jak skorzystać z czatu?

Aby skorzystać z czatu z pracownikiem Urzędu Miasta Torunia, trzeba kliknąć ikonkę czatu na głównej stronie serwisu miejskiego www.torun.pl - w pasku ikon na wysokości działu Aktualności oraz na każdej stronie tego serwisu tuż pod winietą po prawej stronie.
Następnie z dostępnej listy trzeba wybrać tematykę rozmowy, podać swoje imię i adres mailowy, wpisać pytanie i nacisnąć guzik „Rozpocznij czat”.

W okresie pilotażowym usługa dostępna będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30-15.30.

- Zielone podświetlenie tła na liście tematów oznacza, że operator czatu jest aktywny i dostępny. Jeżeli podświetlenie jest czerwone czat nie jest dostępny, ale można wysłać mail z pytaniem, na które zostanie udzielona odpowiedź

– informuje Urząd Miasta Torunia.

Merytorycznie czat jest obsługiwany przez dwa działy UMT: Wydział Obsługi Mieszkańców oraz Wydział Spraw Administracyjnych. Technicznie przez Biuro Projektów Informatycznych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pozostałe

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska