Od 1 sierpnia urzędnicy z magistratu będą przyjmować wnioski o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego na kolejny okres. Formularze i informacje o niezbędnych załącznikach uzyskamy w budynku urzędu miasta przy ul. Batorego 38/40 (na parterze), a także w punktach informacyjnych: w Domu Muz przy Poznańskiej 52 (tel. 56 65 88 670 do 72), Łyskowskiego 29/35 (tel. 56 62 28 359), Słowackiego 118A (tel. 56 65 10 310 do 11), Wałach gen. Sikorskiego 8 (56 61 18 777, 56 61 18 756) i Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 61 18 580).
Od 1 września wnioski otrzymamy też w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu przy ul. Konstytucji 3 Maja 40C (na parterze w pokoju nr 16).
Po ich wypełnieniu należy je złożyć w punktach Informacyjnych urzędu miasta. Kiedy można otrzymać pierwszą ratę pomocy? Jeśli złożymy wniosek do końca sierpnia, świadczenie z przysługujące za październik dostaniemy do końca października. Jeśli formularz zaniesiemy między 1 września a 31 października, pierwsza transza wpłynie na nasze konto do końca listopada.
Czytaj e-wydanie »