Rynkowy przebój Vivid Games jest tytułem przeznaczonym na urządzenia mobilne. Miał swoją premierę w listopadzie 2012 roku, jednak nadal notuje bardzo dobre wyniki sprzedaży.
- Duża żywotność tytułu jest efektem szeregu działań - mówi Remigiusz Kościelny, prezes firmy __ Vivid Games.
- Składają się na nie m.in. kampanie promocyjne, marketingowe oraz produkowane przez nas aktualizacje i dodatki. Pracując nad każdą grą prowadzimy także wcześniej odpowiednie prognozy i badania rynku, które wskazują, jaką popularnością może się on cieszyć. W pewnym stopniu spodziewaliśmy się więc takiego sukcesu, ale muszę przyznać, że nawet przekroczył on trochę nasze oczekiwania - tłumaczy.
Dodaje: - Jest nawet szansa, że "Real Boxing" osiągnie magiczną barierę miliona sprzedanych egzemplarzy i to jeszcze w tym roku. Przed nami bowiem okres przedświąteczny, kiedy to sprzedaje się najwięcej gier w ciągu całego roku. Ponadto symulator boksu już za kilka dni będzie miał swoją premierę w Stanach Zjednoczonych na przenośne konsole PS Vita i jeszcze w tym miesiącu trafi także do oferty Amazon.com - największej sieci sprzedaży internetowej.
Vivid Games przygotowuje także premierę swojej zupełnie nowej gry.
