https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

W brodnickim punkcie Energi zawrzesz nową umowę i... niewiele więcej

(kat)
Punkt Energi w Brodnicy nie realizuje spraw związanych z reklamacjami, windykacją, ani z rozliczeniem faktur za zużycie energii
Punkt Energi w Brodnicy nie realizuje spraw związanych z reklamacjami, windykacją, ani z rozliczeniem faktur za zużycie energii archiwum
- Ucieszyłam się, że do Brodnicy wrócił punkt Energii - mówi nasza Czytelniczka. - Niestety, gdy do niego poszłam - rozczarowałam się bardzo.

- Okazało się, że w sprawie zaległych płatności muszę kontaktować się z konsultantką, telefonicznie. Niedosłyszę i takie rozwiązanie jest dla mnie bardzo niekomfortowe - dodaje.

Przypomnijmy, że ostatniego stycznia zlikwidowano Biuro Obsługi Klienta Energii przy ul. 18 Stycznia w Brodnicy. - Grupa Energa wprowadza zmiany w obsłudze i sprzedaży - informował Jakub Dusza z biura prasowego grupy. - Wynikają one ze spadającej liczby osób korzystających z tradycyjnych punktów obsługi klienta, co sprawia, że ich funkcjonowanie traci ekonomiczne uzasadnienie. Wprowadzane od kilku lat rozwiązania pozwalają dziś wygodnie i bez wychodzenia z domu załatwić wszystkie sprawy związane z taryfą, rachunkiem czy zawarciem nowej umowy - zapewniał.

Do dyspozycji klientów pozostał tBOK oraz eBOK czyli możliwość rozmowy z konsultantem przez telefon lub kontakt e-mail. Niedawno w Brodnicy przy ul. Kamionka otwarto punkt partnerski Energii. Wróciła nadzieja, że będzie można tam załatwić sprawy związane m.in. z reklamacjami czy też rozliczeniem faktur. Niestety, okazuje się, że nie.

- Podczas wizyty w placówce klienci prywatni oraz instytucjonalni będą mogli zawrzeć nową umowę na dostarczenie energii elektrycznej lub przedłużyć obowiązującą umowę, ofertę czy usługę - wyjaśnia Beata Ostrowska, rzecznik prasowy grupy Energa w komunikacie przesłanym do "Pomorskiej". - Możliwe też będzie załatwienie pierwszego lub ponownego założenia licznika, a także przepisanie licznika na nowego odbiorcę. Z punktu widzenia klienta, najważniejsza będzie możliwość zawierania umów i aktywowania najpopularniejszych produktów i usług.

Okazuje się, że punkty nie realizują spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej. W tych sprawach niezmiennie trzeba korzystać z tBOK - dostępne codziennie w godzinach 8-20 pod numerem 555 555 500 oraz ebok.energa.pl, jest czynne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

W punktach partnerskich nie ma też możliwości zgłaszania awarii, lub uszkodzenia sieci elektrycznej (można tego dokonać dzwoniąc pod numer 991).

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska