
W Maksymilianowie obwodnicą S-5 pojedziemy chyba już w tym roku
Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie.
Pomiędzy węzłami Bydgoszcz Północ a Bydgoszcz Opławiec ułożona już została w całości nawierzchnia betonowa. Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie oraz moście nad Brdą. To informacje, które przekazał nam Tomasz Okoński, główny specjalista do spraw komunikacji w GDDKiA w Bydgoszczy. - Tę całą trasę chcemy udostępnić kierowcom w tym roku.
Naszym zdaniem najciekawiej prezentuje się wiadukt nad torami kolejowymi w Maksymilianowie. Trwa tam montaż i wzmacnianie łuków, spawanie i wzmacnianie konstrukcji, rozpoczął się też montaż płyt prefabrykowanych, na których ułożona zostanie nawierzchnia drogi ekspresowej. Długość całkowita obiektu - 162 m, szerokość 38 m. Łuk wiaduktu ma 25,5 m.

W Maksymilianowie obwodnicą S-5 pojedziemy chyba już w tym roku
Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie.
Pomiędzy węzłami Bydgoszcz Północ a Bydgoszcz Opławiec ułożona już została w całości nawierzchnia betonowa. Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie oraz moście nad Brdą. To informacje, które przekazał nam Tomasz Okoński, główny specjalista do spraw komunikacji w GDDKiA w Bydgoszczy. - Tę całą trasę chcemy udostępnić kierowcom w tym roku.
Naszym zdaniem najciekawiej prezentuje się wiadukt nad torami kolejowymi w Maksymilianowie. Trwa tam montaż i wzmacnianie łuków, spawanie i wzmacnianie konstrukcji, rozpoczął się też montaż płyt prefabrykowanych, na których ułożona zostanie nawierzchnia drogi ekspresowej. Długość całkowita obiektu - 162 m, szerokość 38 m. Łuk wiaduktu ma 25,5 m.

W Maksymilianowie obwodnicą S-5 pojedziemy chyba już w tym roku
Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie.
Pomiędzy węzłami Bydgoszcz Północ a Bydgoszcz Opławiec ułożona już została w całości nawierzchnia betonowa. Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie oraz moście nad Brdą. To informacje, które przekazał nam Tomasz Okoński, główny specjalista do spraw komunikacji w GDDKiA w Bydgoszczy. - Tę całą trasę chcemy udostępnić kierowcom w tym roku.
Naszym zdaniem najciekawiej prezentuje się wiadukt nad torami kolejowymi w Maksymilianowie. Trwa tam montaż i wzmacnianie łuków, spawanie i wzmacnianie konstrukcji, rozpoczął się też montaż płyt prefabrykowanych, na których ułożona zostanie nawierzchnia drogi ekspresowej. Długość całkowita obiektu - 162 m, szerokość 38 m. Łuk wiaduktu ma 25,5 m.

W Maksymilianowie obwodnicą S-5 pojedziemy chyba już w tym roku
Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie.
Pomiędzy węzłami Bydgoszcz Północ a Bydgoszcz Opławiec ułożona już została w całości nawierzchnia betonowa. Do zakończenia 15-kilometrowej trasy brakuje już tylko kilkuset metrów nawierzchni na wiadukcie nad linią kolejową w Maksymilianowie oraz moście nad Brdą. To informacje, które przekazał nam Tomasz Okoński, główny specjalista do spraw komunikacji w GDDKiA w Bydgoszczy. - Tę całą trasę chcemy udostępnić kierowcom w tym roku.
Naszym zdaniem najciekawiej prezentuje się wiadukt nad torami kolejowymi w Maksymilianowie. Trwa tam montaż i wzmacnianie łuków, spawanie i wzmacnianie konstrukcji, rozpoczął się też montaż płyt prefabrykowanych, na których ułożona zostanie nawierzchnia drogi ekspresowej. Długość całkowita obiektu - 162 m, szerokość 38 m. Łuk wiaduktu ma 25,5 m.