Rekord frekwencji w meczu derbowym koszykarzy z Torunia i Włocławka? To bardzo możliwe. Do tej pory największe zainteresowanie wzbudził w Toruniu mecz ze Stelmetem Zielona Góra, na który klub sprzedał ponad 3,5 tys. biletów. Poniedziałkowe derby mogą pobić ten rekord i wszystko wskazuje na to, że pierwszy raz w tym sezonie Twarde Pierniki obejrzy ponad 4 tysiące widzów. Spora w tym zasługa także kibiców z Włocławka, których zapewne przynajmniej kilkuset przyjedzie ze swoją drużyną.
W piątek klub poinformował, że sprzedano już prawie 70 proc. dostępnych wejściówek, nie ma już miejsc na najbardziej popularnych sektorach na prostych. Dostępnych było ok. 4 tysięcy miejsc. - Nie ma szans, żeby pulę zwiększyć ze względu na ograniczenia wynikające z ustawy o imprezach masowych - mówi Jakub Konieczka z biura Twardych Pierników.
Mecz wywołuje bardzo duże zainteresowanie, bo może zadecydować o podziale czołowych miejsc w TBL po rundzie zasadniczej. Obie drużyny walczą o pozycję numer 2 przed play off.
Ceny biletów na derby zaczynają się od 5 zł i są zróżnicowane w zależności od sektora. Do wyboru są pakiety rodzinne oraz pakiet przyjacielski (- 4 i więcej biletów normalnych kupowanych jednocześnie obok siebie - 20 proc. rabatu). Dzieci do lat 6 wchodzą na mecz za darmo, ale nie przysługuje im bezpłatne miejsce siedzące.
Polski Cukier na bieżąco informuje o postępach w sprzedaży.