https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

W poniedziałek w Grudziądzu protest w obronie polskich sądów. Można dołączyć

(PA)
Grudziądzanie mogą dołączyć do ogólnopolskich protestów w obronie polskich sądów. Demonstracja w poniedziałek pod Sądem Rejonowym w Grudziądzu. Początek godz. 20.
Grudziądzanie mogą dołączyć do ogólnopolskich protestów w obronie polskich sądów. Demonstracja w poniedziałek pod Sądem Rejonowym w Grudziądzu. Początek godz. 20. Nadesłane
Demonstrację zaplanowano na poniedziałek (2. lipca) pod Sądem Rejonowym przy ul. Sikorskiego w Grudziądzu. Początek godz. 20. Organizatorem są lokalne struktury Komitetu Obrony Demokracji.

- Chcemy powstrzymać proces niszczenia niezawisłości sądów - argumentują organizatorzy Koalicji "Europo nie odpuszczaj" w ramach której organizowane są w całym kraju akcji protestacyjnych.

Koalicja "Europo nie odpuszczaj" skupia 150 organizacji obywatelskich w Polsce. W tym m.in. KOD. Koalicja "Europo nie odpuszczaj" apeluje do Komisji Europejskiej o podjęcie działań, które pomogą zatrzymać niszczenie demokracji w Polsce. - "Wyjdźmy na ulicę – okażmy nasz sprzeciw wobec jawnego gwałcenia prawa" - apeluje Koalicja "Europo nie odpuszczaj", a razem z nią, KOD.

ZOBACZ TEŻ: Cichy protest KOD pod sądem w Grudziądzu [zdjęcia]

Chętni mieszkańcy Grudziądza bądź okolic do włączenia się w protest w obronie wolnych sądów mogą przyjść w poniedziałek pod Sąd Rejonowy w Grudziądzu. Tutaj od godz. 20 ruszy manifestacja.

Komentarze 63

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

w
waclaw stolarski
Same stare komuchy na tych,, zebraniach" albo rodzinki tych,, sedziow"
K
Kryspin
W sadach wszystko teraz jest zalezne od kasy masz wieksza kase stanowisko plecy wyzej w hierarchi stoisz masz zdecydowanie wieksze szansze w sadach Sa osoby nietykalne chronione przez sady To samo z instytucjami niewygrasz szary czlowiek w starciu z duzymi bogatymi firmami instytucjami jest na przegranej pozycji Zdecydowanie bardziej sprawiedliwe sady byly za komuny
G
Gość
W dniu 04.07.2018 o 13:19, Paweł napisał:

Masz racje to są pojeby ze srednią wieku 50+

Miarkuj trochę słowa chłopcze!!!!

Jestem w wieku 50+, przeciwnikiem PIS-u, popieram protesty w obronie sądów i na pewno nie jestem "pojebem" jak byłeś łaskaw napisać.

Każdy ma swoje poglądy i nikt nie ma prawa narzucać swoich innym osobom. To chyba proste.

E
Ewa
W dniu 04.07.2018 o 13:19, Paweł napisał:

Masz racje to są pojeby ze srednią wieku 50+

Wypraszam sobie, jestem osobą w przedziale wiekowym 50 + i nie uważam siebie za "pojeba"Jednocześnie nadmieniam,że jestem przeciwnikiem "takich" protestów !

P
Paweł
W dniu 01.07.2018 o 23:03, Gość napisał:

Czego wy chcecie bronić - - układu złodziejskiej SITWY PO/PSL (vide. I sekretarz PO Gawłowski) z mafijną KASTĄ ( vide. prezes Sądu Okręgowego z Krakowa), żeby było tak jak było? Ogarnijcie się.

Masz racje to są pojeby ze srednią wieku 50+

s
szmatek64
W dniu 02.07.2018 o 20:19, gość napisał:

Zybi !dałbyś już spokój...! :)

Ee kto to jest Zybi :mellow: ???

G
Gość

Prezydent wskazał, kto od jutra miałby pełnić obowiązki I prezesa SN

Jak poinformował prezydencki minister Paweł Mucha, podczas dzisiejszego spotkania z prezesami sądów, prezydent Andrzej Duda wskazał, by obowiązki pierwszego prezesa Sądu Najwyższego od jutra sprawował Józef Iwulski, obecny prezes Izby Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego. Takie samo wskazanie przedstawiła prezydentowi ustępująca prezes, Małgorzata Gersdorf.

Jak podkreślił Mucha, wskazanie prezydenta wynika z zapisów nowej ustawy o Sądzie Najwyższym. Józef Iwulski jest najstarszym stażem sędzią w SN.

Więcej informacji wkrótce.

 

  To Gersdorf moze sie teraz skupic na stawianiu Timmermansowi pomnika w Moskwie.I na pisaniu pamietnikow.

 

G
Gość
W dniu 03.07.2018 o 16:59, hhghg napisał:

Na zaden protest nie pojde, mam dosc nietykalnosci sedziow rączka rączke myje, niech beda wybierani przez parlament jak w wielu krajach europejskich.   jak twoje peło łamało konstytucje i probowalo niezgodnie z terminem swoich powolac aby kazda ustawe zglaszac do TK a tam miec swoich  to gdzie byles ? no wlasnie, zero wiedzy a sie wypowiadasz o TK. Niczego przez 8 lat nie zrobili oprocz wyprzedazy kraju, zadnej alternatywy jako opozycja jedyny plan to wszystko z automatu zglaszac do TK i liczyc ze swoi przyklepią. Juz ten caly pis lepszy przynajmniej zamiast na osmiorniczki to dostaje rydzyk ktory geotermie zbudowal szkole zbudowal a teraz buduje muzeum ale przynajmniej ludzie moga z tego korzystac a z osmniorniczek ? Wyprawke syn dostanie, za dzieci zaplacone to sie nazywa pomoc obywatelom.

Teraz już mnie kolokwialnie mówiąc rozwaliłeś z tym Rydzykiem. Pompowanie grubych milionów Belzebubowi z Torunia twoim zdaniem dobry krok? Jeśli tak myślisz to z całym szacunkiem coś z tobą niedobrze, ale okay skoro tak uważasz....

Następna sprawa, może daj już spokój z tymi ośmiorniczkami. Lepiej zapoznaj się ile nagród dostali ministrowie poprzedniej ekipy a ile obecny (nie)rząd sobie przyznał. Przez niecałe trzy lata parokrotnie przebili poprzedników. Nie jest to propaganda, lecz twarde dane. Dalej te osławione ośmiorniczki to nic w porównaniu z tym co wydała Broszka na poprawę swoje niezbyt urodziwej facjaty. To tez konkret nie propaganda.

Wypowiadasz się na temat TK i wybacz chyba nie wiesz o czym mówisz. Owszem poprzednia ekipa popełniła błąd ale się z tego wycofała. Jednak trzech legalnie wybranych sędziów Adrian miał obowiązek zaprzysiąc i to nie podlega dyskusji. Nie zrobił tego więc po raz koleiny złamał Konstytucję RP. Nie raz mówił o tym chociażby prof. Matczak  nie kwestionowany autorytet prawniczy.

Adrian prócz tego ze zaprzysiągł dublerów, którzy nie powinni zasiadać w tym gremium to o zgrozo mianował na stanowisko prezesa TK niejaką mgr Julię Przyłebską, żonę TW Wolfganga, która nie powinna być nawet szeregowym sędzią. Taką opinie wystawił jej sąd w którym pracowała. Obecny tzw. TK a raczej jego pisowska wydmuszka nie dość że nie spełnia swojej roli to ilość spraw przez niego "rozpatrzonych" woła o pomstę do nieba. Zresztą co to za TK jeśli w stu procentach reprezentuje interesy obecnie rządzącego pisowskiego reżimu. 

Wyprawki to zwykła "kiełbasa wyborcza" za którą zapłacą wszyscy zwykli Polacy już niedługo. 

h
hhghg

Na zaden protest nie pojde, mam dosc nietykalnosci sedziow rączka rączke myje, niech beda wybierani przez parlament jak w wielu krajach europejskich.

 

W dniu 03.07.2018 o 08:55, Gość napisał:

Co ty bredzisz pisowski płatny hejterze.Po pierwsze nie ma już TK, jest tylko pisowska wydmuszka z sędziami dublerami i mgr. prawa pełniącą bezprawnie obowiązki prezes TKPo drugie prezydent PIS-u złamał wielokrotnie Konstytucję RP o czy wielokrotnie mówiły autorytety prawnicze nie tylko w Polsce.Po trzecie podobnie wielokrotnie złamał Konstytucję RP (nie)rząd PIS-u

 

jak twoje peło łamało konstytucje i probowalo niezgodnie z terminem swoich powolac aby kazda ustawe zglaszac do TK a tam miec swoich  to gdzie byles ? no wlasnie, zero wiedzy a sie wypowiadasz o TK. Niczego przez 8 lat nie zrobili oprocz wyprzedazy kraju, zadnej alternatywy jako opozycja jedyny plan to wszystko z automatu zglaszac do TK i liczyc ze swoi przyklepią. Juz ten caly pis lepszy przynajmniej zamiast na osmiorniczki to dostaje rydzyk ktory geotermie zbudowal szkole zbudowal a teraz buduje muzeum ale przynajmniej ludzie moga z tego korzystac a z osmniorniczek ? Wyprawke syn dostanie, za dzieci zaplacone to sie nazywa pomoc obywatelom.

G
Gość
W dniu 03.07.2018 o 16:18, Gość napisał:

Dla mnie to możesz robić kurduplowi za podnóżek, guzik mnie to obchodzi, twój wybór.Tak samo jak moim wyborem jest to że nie znosiłem, nie znoszę i nigdy nie będę popierał pisowskiej sekty, do czego mam pełne prawo. W tym przypadku tobie nic do tego i tyle w temacie.

 krótkie pisiorki tego nie pojmują

G
Gość
Twój wybór, tylko czy trafny to czas pokaże
G
Gość
Twój wybór, tylko czy trafny to czas pokaże
G
Gość
W dniu 03.07.2018 o 16:00, Gość napisał:

Oto właśnie taki ciemniak.

Dla mnie to możesz robić kurduplowi za podnóżek, guzik mnie to obchodzi, twój wybór.

Tak samo jak moim wyborem jest to że nie znosiłem, nie znoszę i nigdy nie będę popierał pisowskiej sekty, do czego mam pełne prawo. W tym przypadku tobie nic do tego i tyle w temacie.

G
Gość

Oto właśnie taki ciemniak.

G
Gość
W dniu 03.07.2018 o 14:07, Gość napisał:

ciemniaki w grudziundzu nie protestują przeciw łamaniu konstytucji bo nie wiedza o co kaman.socjal, czarni i 500 to jest ich religia.

Przeciwnie, ciemnaki  właśnie protestują i bronią kasty.  Ciągle słyszę ogólne stwierdzenie "pis, prezydent łamie konstytucję".

A ja się pytam - który konkretnie przepis?

Wtedy następuje ciiszszszaaaa jak makiem POsiał. Ty też nie podajesz konkretów, tylko obelgi i wyświechtane hasełka i podejrzewam, że nie znasz nawet Konstytucji RP.

Kiedy używa się argumentu, że jest łamana konstytucja, a nie przytacza się konkretnych przepisów prawa, to tych argumentów nie ma. Gdyby były, to by je przytoczono.

Np. w konstytucji jest zapisane, że wiek, kiedy sędziowie przejdą w stan spoczynku, określa ustawa. I ustawa określiła ten wiek na 65 lat.

Druga sprawa – w konstytucji jest mowa o 6 letniej kadencji I prezes SN. Ale czy ktoś wyobraża sobie, że I prezesem SN będzie ktoś, kto nie jest czynnym sędzią? Przecież to byłaby sytuacja absurdalna. W związku z tym nie można tych przepisów traktować niekompleksowo.

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska