Od najnowszych inteligentnych świateł biksenonowych z doświetleniem zakrętów, z reflektorami adaptacyjnymi, które świecą w zależności od warunków na drodze i od prędkości. Zaawansowany system AFL automatycznie wybiera jedną z dziewięciu różnych funkcji oświetlenia.
Zawieszenie FlexRide
To tylko jedna z zastosowanych w tym aucie nowinek technicznych. A warto choćby wspomnieć o zastosowanym w tym aucie zawieszeniu FlexRide. Kierowca sam wybiera jeden z trzech trybów jazdy - sport, normal lub tour.
Ale w ekstremalnych warunkach technologia FlexRide działa automatycznie, niezależnie od trybu wybranego prze kierowcę, dostosowując twardość zawieszenia do warunków drogowych i sposobu jazdy kierowcy, by zapewnić optymalne bezpieczeństwo oraz kontrolę nad pojazdem.
Nowością jest także "czytanie" pasów na jezdni. Auto natychmiast ostrzega kierowcę, kiedy przekracza je bez wskazania kierunkowskazów.
Z napędem na cztery koła
Insignię można wybrać z napędem na cztery koła. 4x4 "przypisany" jest do silników benzynowych o mocy 220 i 260 KM.
Benzynowy o pojemności 1.6 turbo osiąga moc 180 KM, 2.0 turbo - 220 KM oraz 2.8 turbo - 260 KM. A są też benzynowe o mniejszej mocy - 115 KM.
Układ Adaptive 4x4 wraz z zintegrowanym podwoziem sportowym umożliwia nie tylko automatyczne przenoszenie momentu obrotowego silnika pomiędzy przednią i tylną osią, lecz także między lewym a prawym kołem. Zapewnia to optymalną trakcję i stabilność jazdy.
8 silników do wyboru
Łącznie wybrać można jeden z pięciu silników benzynowych oraz 3 diesle - wszystkie o pojemności 2 litrów i mocy od 110 do 160 KM.
Zdjęcie całego opla insigni combi