Wiele spraw urzędowych można załatwić w Punkcie Miejskim w C.H. Alfa w Grudziądzu. Została tutaj otwarta filia Ratusza

PA
Punkt Miejski w Alfie w Grudziądzu zyskał dwa urzędnicze stanowiska. Mieszkańcy mogą tu pobrać wiele wniosków i wypełnić je z pomocą pracowników Ratusza.
Punkt Miejski w Alfie w Grudziądzu zyskał dwa urzędnicze stanowiska. Mieszkańcy mogą tu pobrać wiele wniosków i wypełnić je z pomocą pracowników Ratusza. Nadesłane/Ratusz Grudziądz
Punkt grudziądzkiego Urzędu Miejskiego w "Alfie" jest czynny od poniedziałku do piątku i mieści się w tym samym pomieszczeniu, gdzie dotychczas było można kupować bilety komunikacji miejskiej i pamiątki. Jakie sprawy urzędowe tutaj załatwimy?

Głównie w Punkcie Miejskim w "Alfie" można pobierać i składać różne wnioski bez potrzeby udawania się do Ratusza. Ponadto jak zapowiadają urzędnicy, będzie możliwość potwierdzenia profilu zaufanego.

Do obsługi mieszkańców przygotowano dwa stanowiska. Pracownicy Ratusza są do dyspozycji interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 9-17.

W "Alfie" można pobrać i wypełnić z pomocą urzędników następujące wnioski:

  • dowodu osobistego, zameldowania i wymeldowania,
  • rejestracji pojazdów i prawa jazdy,
  • orzekania o niepełnosprawności (w tym legitymacje i karty parkingowe),
  • Grudziądzkiej Karty Seniora, Karty Dużej Rodziny,
  • deklaracji dotyczących odpadów komunalnych (deklaracje śmieciowe),
  • pozwoleń na budowę lub rozbiórkę budynków, zgłoszeń niewymagających pozwolenia na budowę, warunków zabudowy, zaświadczeń o samodzielności lokali,
  • umieszczania reklam na zabytkach,
  • położenia działki na obszarze rewitalizacji,
  • nadania numeru porządkowego nieruchomości,
  • udostępniania materiałów z zasobu geodezyjnego,
  • wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego lub operatu ewidencyjnego,
  • licencji taxi,
  • rejestracji sprzętu pływającego,
  • wycinki drzew i krzewów,
  • objęcia nieruchomości uproszczonym planem urządzenia lasu,
  • rejestracji stanu cywilnego,
  • podatków i opłat lokalnych (m.in. informacje, deklaracje, zwroty nadpłat i zaświadczenia).

Przypominamy, że w Ratuszu działa tylko Biuro Obsługi Mieszkańców w przyziemiu i kasy. Dostęp do wydziałów Ratusza jest ograniczony. Urzędnicy rekomendują by kontaktować się z wydziałami telefonicznie, mailowo lub poprzez ePUAP.

Mobilnych ołtarzy jednak nie będzie?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie