https://pomorska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Wiemy jak wytropić męża, który spóźnia się do domu i dziecko, które już dawno powinno wrócić

sxc
O szczegółach wiedzą inżynierowie z firmy Alcatel-Lucent w Bydgoszczy.

Więcej czytaj
tutaj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 22

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

D
Damian
W dniu 01.03.2010 o 02:27, Mongoł z Questa napisał:

DAMIANZapewniam Cię, że nie jestem fanatykiem! Fakt, że trochę mnie poniosło, ale jak według Ciebie walczyć ze złem? Złem na zło się nie odpowiada! No, fakt! Masz rację!Teoria spiskowa nie jest teorią! Jest faktem! Niestety każdy musi samemu dojść do tego wniosku! Widzę, że i tak nikogo nie przekonam! Dobra, cofam to co napisałem wcześniej! Źli i głupi niech są tacy jacy są, to ich problem! Zobaczymy jak na tym wyjdą, a tymczasem ja nie będę przekówał lemieszy na miecze i sierpów na włócznie! Doszedłem do wniosku, że jak Bóg zaplanował wielki ucisk i pozwolił złym mocą omamić głupich ludzi, to nie można się temu sprzeciwiać! Dobro zresztą i tak zwycięży! Zgoda?ps. Ale i tak będę zawsze przeciwny biodowodom i chipom!Daswidania!



Myśle ,że się zrozumielismy.
Ja też sądze,że w pewnych sprawach działają potężne grupy interesu, którym zawdzieczamy taką codzienna rzeczywistość jaką mamy.
Ale sądze,że nie regulują one wszystkiego co jest lub było. Zajmują się tylko kwestiami,w których mogą odnieść korzyść. Zostawiam więć dość szerokie pole działania na przypadkowe zrządzenia losu.
Wcale mnie nie dziwi,że jesteś przeciwny chipom. Pamiętam jak komus tumaczyłeś,czemu przyjąłeś taki pseudonim. Chodziło o kulture wolności.
Pamiętam też jak po ataku terrorystów w USA, rząd zwiekszył kontrole listów i przesyłanych informacji. Ludzie wystąpili z protestami przeciwko inwigilacji.
Ja swoje stanowisko opisałem ,ale wcale nie dziwi mnie ,że inni ludzie w tej sprawie mają inne zdanie.
Pozdrawiam.
M
Mongoł z Questa
W dniu 27.02.2010 o 20:16, Damian napisał:

Twoje poglądy stały się bardzo radykalne. Napisałem Ci ,że Twój sopsób myślenia polegający na tym ,że wobec jednej grupy ludzi należy stosowac dekalog,a wobec innej nie,jest niebezpieczny. Weżmy tego Hitlera . Doszedł on do władzy w wyniku demokratycznych wyborów. Duża grupa Niemców , która myślała podobnie jak on poszła do wyborów i go poparła. Niby nic złego nie zrobili, bo spełnili tylko swój obywatelski obowiązek i zagłosowali zgodnie z własnym poglądem ,a zobacz do czego to doprowadziło. Takie zdawałoby się niewinne myslenie,ze wobec jednych należy stosować dekalog i nadawac im przywileje,a innych trzeba z nienawiścią tępić. Ze spiskową teorią jest troche jak z Yetii. Podobno gdzieś biegał , podobno ktoś go widział ,ale dowodów brak. Trudno pisac o czymś na co nie ma dowodów. Zeby ukarać pedofila , czy innego przestępce najpierw trzeba go namierzyc. Jeżeli może w tym pomóc kontrola internetu , to ja jakoś zniose ten dyskomfort,że ktoś może wiedzieć w każdej chwili co przesyłam. Dla wartości nadrzędnej jaką jest bezpieczeństwo jestem gotowy ponieść taką "ofiare".



DAMIAN

Zapewniam Cię, że nie jestem fanatykiem! Fakt, że trochę mnie poniosło, ale jak według Ciebie walczyć ze złem? Złem na zło się nie odpowiada! No, fakt! Masz rację!

Teoria spiskowa nie jest teorią! Jest faktem! Niestety każdy musi samemu dojść do tego wniosku! Widzę, że i tak nikogo nie przekonam!

Dobra, cofam to co napisałem wcześniej! Źli i głupi niech są tacy jacy są, to ich problem! Zobaczymy jak na tym wyjdą, a tymczasem ja nie będę przekówał lemieszy na miecze i sierpów na włócznie! Doszedłem do wniosku, że jak Bóg zaplanował wielki ucisk i pozwolił złym mocą omamić głupich ludzi, to nie można się temu sprzeciwiać! Dobro zresztą i tak zwycięży! Zgoda?

ps. Ale i tak będę zawsze przeciwny biodowodom i chipom!

Daswidania!
D
Damian
W dniu 27.02.2010 o 17:48, Mongoł z Questa napisał:

DamianZ Twoich postów wynikało, że tylko żydzi ginęli, bo napisałeś wyłącznie o nich! Jak narazie kamera Ci nie przeszkadza, ale do czasu! Myślisz, że władza zawsze będzie dobra! Czy Hitler i Stalin dbali o dobrych w naszym sensie rozumienia ludzi, czy może mordowali niewinnych w imię swoich upośledzonych ideologii? Jak myślisz?Ja Ci powiem, że w oczach władzy (nie tej, którą widzisz w TV, tej zakulisowej) już jesteś (zacytuję jednego z twórców masonerii) ''elementem, który musi odejść, bo nie pasuje do nowego światowego porządku!'' A dlaczego to myślę, że wiesz! Popieranie chipów i inwigilacji ich nie przekona! Ty poprostu patrzysz krzywo na UE, a to już powód na szycie pasiaka! Nikomu z władz i sław się nie ufa Wilki przychodzą w owczej skórze! Nawet taki Dalaj Lama ma wiadomo co za uszami! A tu wszyscy oskarżają Benedykta XVI, bo najwyższy kapłan katolicki, element przeznaczony do tzw. ''odejścia''! Pisałem już o new age, więć myślę, że się rozumiemy?Aha, jeszcze coś! O pisząc o żydach, których Hitler nie zabił miałem na myśli takie oto osoby: Reinhard Heydrich – generał SS, szef RSHA {organizacji kontrolującej gestapo, policję kryminalną, wywiad i kontrwywiad (czyli abwerę)}, który to po pijaku często żalił się, że nienawidzi żydów, bo jest jednym z nich i nawet strzelał do swojego zdjęcia krzycząc ''paskudny żyd'', albo Werner Goldberg pół żyd, uznany za wzór Aryjczyka i niemieckiego żołnieża, jego gęba figurowała w niemieckich gazetach jako twarz nadczłowieka i wzór dla niemieckiego narodu i na koniec feldmarszałek Erhardt Milch, sekretarza stanu do spraw lotnictwa III Rzeszy, którego matce udało się swałszować dokumenty i wmówić gestapo, że jej synuś pochodzi z kazirodczego związku z Niemcem! Tak naprawdę jego prawdziwy ojciec (prawny mąż jego matki) był żydem!Adolf wiedział o nich wszystko, ale nie kiwnął palcem! Sam ojciec Hitlera był bękartem, który przez pół życia nosił nazwisko po matce! Nie wiadomo z kim babcia Adolfa spłodziła jego ojca! Z Austryjakiem? Z Niemcem? A może dziadek Adolfa Hitlera był...Ot jeden wielki masoński spisek, przez który podręczniki do historii można wrzucić do pieca!Ciekawe co by było, gdyby teoria jakoby żydzi sami wymordowali część swojej biedoty tylko po to, żeby po wojnie stworzyć państwo żydowskie i zacząć unifikować Europę w jeden system potwierdziła się miliardem namacalnych dowodów, tak aby każdy człowiek wiedział, że to prawda? Mielibyśmy istny Armagedon!Jeszcze odnośnie techniki: Czy nie lepiej byłoby ustanowić takie kary dla pedofili i gwałcicieli jak np. średniowieczne tortury przez kilka miesięcy lub lat a potem bolesna śmierć, śmierć głodowa, rozerwanie końmi, oślepienie i kastracja naraz a potem spalenie na stosie? Może wtedy każdy zbok by się przestraszył i zastanowił nad tym co robi??? Wówczas wszelkie szpiegowanie byłoby niepotrzebne! Dziś jest tak: prawo jest do kitu - przez co rodzą się nowe menele - a potem władza twierdzi, że nie może już zaostrzyć prawa i musi szpiegować obywateli w imię ''ich bezpieczeństwa''! Czy Ty jeszcze nie zauważyłeś, że to celowa robota?!


Twoje poglądy stały się bardzo radykalne.
Napisałem Ci ,że Twój sopsób myślenia polegający na tym ,że wobec jednej grupy ludzi należy stosowac dekalog,a wobec innej nie,jest niebezpieczny. Weżmy tego Hitlera . Doszedł on do władzy w wyniku demokratycznych wyborów. Duża grupa Niemców , która myślała podobnie jak on poszła do wyborów i go poparła. Niby nic złego nie zrobili, bo spełnili tylko swój obywatelski obowiązek i zagłosowali zgodnie z własnym poglądem ,a zobacz do czego to doprowadziło. Takie zdawałoby się niewinne myslenie,ze wobec jednych należy stosować dekalog i nadawac im przywileje,a innych trzeba z nienawiścią tępić.
Ze spiskową teorią jest troche jak z Yetii. Podobno gdzieś biegał , podobno ktoś go widział ,ale dowodów brak. Trudno pisac o czymś na co nie ma dowodów.
Zeby ukarać pedofila , czy innego przestępce najpierw trzeba go namierzyc. Jeżeli może w tym pomóc kontrola internetu , to ja jakoś zniose ten dyskomfort,że ktoś może wiedzieć w każdej chwili co przesyłam. Dla wartości nadrzędnej jaką jest bezpieczeństwo jestem gotowy ponieść taką "ofiare".
M
Mongoł z Questa
W dniu 27.02.2010 o 16:24, Damian napisał:

Nie tylko Zydzi gineli, bo przeciez gineli przedstawiciele wielu narodów. Troche upraszczasz sprawe, bo w obozach zagłady ludzie byli zabijani masowo i wątpie ,żeby ktoś ich przepytywał na okoliczność czy jestes gotowy zostac faszystom, czy nie. Żydzi to naród szczególny. Są roszczeniowi i bardzo głosno mówią o Swoich krzywdach,milcząc o krzywdach jakie oni wyrzadzili innym. Lubia narzucac swoją wole. Może dla tego świat mówi przede wszystkim o zagładzie Żydów w kontekscie obozów koncentracyjnych, bo Żydzi wrecz o tym krzyczą. Wracając do techniki. Już jakiś czas funkcjonuje w zyciu jako dorosły człowiek i jeszcze nigdy monitoring, czy przechowywanie informacji o rozmowach telefonicznych mi nie zaszkodziło,a byli tacy , którym to bardzo pomogło. Poprostu jeżeli ja nie robie niczego nagannego , to nic mi nie szkodzi ,że jakaś kamera mnie nagrywa ,albo bilingi moich rozmów telefonicznych są gromadzone. Nie mam nic do ukrycia.



Damian

Z Twoich postów wynikało, że tylko żydzi ginęli, bo napisałeś wyłącznie o nich!

Jak narazie kamera Ci nie przeszkadza, ale do czasu! Myślisz, że władza zawsze będzie dobra! Czy Hitler i Stalin dbali o dobrych w naszym sensie rozumienia ludzi, czy może mordowali niewinnych w imię swoich upośledzonych ideologii? Jak myślisz?

Ja Ci powiem, że w oczach władzy (nie tej, którą widzisz w TV, tej zakulisowej) już jesteś (zacytuję jednego z twórców masonerii) ''elementem, który musi odejść, bo nie pasuje do nowego światowego porządku!'' A dlaczego to myślę, że wiesz! Popieranie chipów i inwigilacji ich nie przekona! Ty poprostu patrzysz krzywo na UE, a to już powód na szycie pasiaka!

Nikomu z władz i sław się nie ufa Wilki przychodzą w owczej skórze! Nawet taki Dalaj Lama ma wiadomo co za uszami! A tu wszyscy oskarżają Benedykta XVI, bo najwyższy kapłan katolicki, element przeznaczony do tzw. ''odejścia''! Pisałem już o new age, więć myślę, że się rozumiemy?

Aha, jeszcze coś! O pisząc o żydach, których Hitler nie zabił miałem na myśli takie oto osoby: Reinhard Heydrich – generał SS, szef RSHA {organizacji kontrolującej gestapo, policję kryminalną, wywiad i kontrwywiad (czyli abwerę)}, który to po pijaku często żalił się, że nienawidzi żydów, bo jest jednym z nich i nawet strzelał do swojego zdjęcia krzycząc ''paskudny żyd'', albo Werner Goldberg pół żyd, uznany za wzór Aryjczyka i niemieckiego żołnieża, jego gęba figurowała w niemieckich gazetach jako twarz nadczłowieka i wzór dla niemieckiego narodu i na koniec feldmarszałek Erhardt Milch, sekretarza stanu do spraw lotnictwa III Rzeszy, którego matce udało się swałszować dokumenty i wmówić gestapo, że jej synuś pochodzi z kazirodczego związku z Niemcem! Tak naprawdę jego prawdziwy ojciec (prawny mąż jego matki) był żydem!
Adolf wiedział o nich wszystko, ale nie kiwnął palcem! Sam ojciec Hitlera był bękartem, który przez pół życia nosił nazwisko po matce! Nie wiadomo z kim babcia Adolfa spłodziła jego ojca! Z Austryjakiem? Z Niemcem? A może dziadek Adolfa Hitlera był...

Ot jeden wielki masoński spisek, przez który podręczniki do historii można wrzucić do pieca!

Ciekawe co by było, gdyby teoria jakoby żydzi sami wymordowali część swojej biedoty tylko po to, żeby po wojnie stworzyć państwo żydowskie i zacząć unifikować Europę w jeden system potwierdziła się miliardem namacalnych dowodów, tak aby każdy człowiek wiedział, że to prawda? Mielibyśmy istny Armagedon!

Jeszcze odnośnie techniki: Czy nie lepiej byłoby ustanowić takie kary dla pedofili i gwałcicieli jak np. średniowieczne tortury przez kilka miesięcy lub lat a potem bolesna śmierć, śmierć głodowa, rozerwanie końmi, oślepienie i kastracja naraz a potem spalenie na stosie? Może wtedy każdy zbok by się przestraszył i zastanowił nad tym co robi??? Wówczas wszelkie szpiegowanie byłoby niepotrzebne! Dziś jest tak: prawo jest do kitu - przez co rodzą się nowe menele - a potem władza twierdzi, że nie może już zaostrzyć prawa i musi szpiegować obywateli w imię ''ich bezpieczeństwa''!

Czy Ty jeszcze nie zauważyłeś, że to celowa robota?!
D
Damian
W dniu 27.02.2010 o 16:31, BASIOR napisał:

Damian,nagrywana i przechowywana jest treść twoich rozmów oraz SMS a nie tylko biling-rejestr numerów.Dziś dałeś palec, jutro stracisz rękę, a pojutrze będziesz miał do wyboru "chip" pod skórkę albo obóz reedukacyjny.Obym się mylił.PS. Sądzę , że warto bronić swojej prywatności bez wyjątków.



Ok. Jest wiele osób , które myslą tak jak Ty.
Ja jestem gotowy poswięcić część Swojej wolności osobistej,dla takiej wartości jaką jest ogólnie rozumiane bezpieczństwo.
Wkracza się w sfere prywatności wielu osób np kontrolująć to co sciągają z neta. Sama kontrola nam nie pasuje,ale ilu pedofili dzięki temu zostało namierzonych?
Myśle,że wielu i może to zapobiegło życiowej tragedii kogos konkretnego.
B
BASIOR
W dniu 27.02.2010 o 16:24, Damian napisał:

Nie tylko Zydzi gineli, bo przeciez gineli przedstawiciele wielu narodów. Troche upraszczasz sprawe, bo w obozach zagłady ludzie byli zabijani masowo i wątpie ,żeby ktoś ich przepytywał na okoliczność czy jestes gotowy zostac faszystom, czy nie. Żydzi to naród szczególny. Są roszczeniowi i bardzo głosno mówią o Swoich krzywdach,milcząc o krzywdach jakie oni wyrzadzili innym. Lubia narzucac swoją wole. Może dla tego świat mówi przede wszystkim o zagładzie Żydów w kontekscie obozów koncentracyjnych, bo Żydzi wrecz o tym krzyczą. Wracając do techniki. Już jakiś czas funkcjonuje w zyciu jako dorosły człowiek i jeszcze nigdy monitoring, czy przechowywanie informacji o rozmowach telefonicznych mi nie zaszkodziło,a byli tacy , którym to bardzo pomogło. Poprostu jeżeli ja nie robie niczego nagannego , to nic mi nie szkodzi ,że jakaś kamera mnie nagrywa ,albo bilingi moich rozmów telefonicznych są gromadzone. Nie mam nic do ukrycia.



Damian,

nagrywana i przechowywana jest treść twoich rozmów oraz SMS a nie tylko biling-rejestr numerów.
Dziś dałeś palec, jutro stracisz rękę, a pojutrze będziesz miał do wyboru "chip" pod skórkę albo obóz reedukacyjny.
Obym się mylił.

PS. Sądzę , że warto bronić swojej prywatności bez wyjątków.
D
Damian
W dniu 27.02.2010 o 15:16, Mongoł z Questa napisał:

DAMIANMówią, że Nobel wymyślił dynamit do celów pokojowych, w podobnych celach kudłacz Einstein (żyd) przyczynił się do skonstruowania bombki atomowej! Już ja wiem do jakiego celu ludzkość wykorzysta technikę! Zwłaszcza gdy społeczeństwo jest do czegoś na siłę zmuszane!Owszem tylko żydzi ginęli w obozach zagłady! Może dlatego moja babcia przeżyła? Bo była Polką? A jeśli Hitler też był żydem? Dlaczego zabijał wyłącznie niezasymilowanych żydów, a tych co byli po jego stronie zostawiał przy życiu? Polacy nie ginęli w obozach! Jak można tego nie wiedzieć, no fakt Żydów zginęło około 350 tyś. 6 milionów to liczba symboliczna, która weszła na stałe do historii jako fakt! Samych Polaków zginęło w II wojnie światowej ponad 5,9 miliona! Dlaczego o tym się nie mówi?Za oprawców się nie modlę! Dla dobrych ludzi jestem dobry, ale tym ogłupionym pustakom i tym szykującym zło mogę jedynie dać...I mogę pójść do piekła, przynajmniej zabiorę ze sobą część tych, którzy na to solidnie zasłużyli!Ende!



Nie tylko Zydzi gineli, bo przeciez gineli przedstawiciele wielu narodów. Troche upraszczasz sprawe, bo w obozach zagłady ludzie byli zabijani masowo i wątpie ,żeby ktoś ich przepytywał na okoliczność czy jestes gotowy zostac faszystom, czy nie.
Żydzi to naród szczególny. Są roszczeniowi i bardzo głosno mówią o Swoich krzywdach,milcząc o krzywdach jakie oni wyrzadzili innym.
Lubia narzucac swoją wole.
Może dla tego świat mówi przede wszystkim o zagładzie Żydów w kontekscie obozów koncentracyjnych, bo Żydzi wrecz o tym krzyczą.
Wracając do techniki. Już jakiś czas funkcjonuje w zyciu jako dorosły człowiek i jeszcze nigdy monitoring, czy przechowywanie informacji o rozmowach telefonicznych mi nie zaszkodziło,a byli tacy , którym to bardzo pomogło.
Poprostu jeżeli ja nie robie niczego nagannego , to nic mi nie szkodzi ,że jakaś kamera mnie nagrywa ,albo bilingi moich rozmów telefonicznych są gromadzone. Nie mam nic do ukrycia.
M
Mongoł z Questa
W dniu 27.02.2010 o 12:17, Damian napisał:

Zwierzeta się czasem lepiej leczy od ludzi.



DAMIAN

Proszę sobie poczytać o new age! Wówczas wszystko się wyjaśni na temat matki ziemi, ekologii, greenpeacu, kochanych zwierzątek, bogów z kosmosu i innych głupot! Te masońskie ścierwa mają swoje odbicie w prawodastwie unijnym! Dziś zwierzęta są wyżej cenione niż ludzie!
M
Mongoł z Questa
W dniu 26.02.2010 o 23:23, Damian napisał:

Jesteś osobom , która bardzo ceni sobie wolność osobistą . Pomyśl,też o zaletach takich rozwiązań. Kradną ci auto z GPS,a Policja błyskawicznie go namierza poprzez Gps i odzyskuje,albo masz kolizje i sprawca w żywe oczy wypiera się winny,a Policja odtwarza delikwentowi nagranie z monitoringu miejskiego, gdzie czarno na białym widać ,że facet bezczelnie kłamie. Jemu jest głupio,a ty oszczedzasz czas i nerwy na chodzenie po sądach,bo sprawa zrobiła się wyjaśniła.



DAMIAN

Mówią, że Nobel wymyślił dynamit do celów pokojowych, w podobnych celach kudłacz Einstein (żyd) przyczynił się do skonstruowania bombki atomowej! Już ja wiem do jakiego celu ludzkość wykorzysta technikę! Zwłaszcza gdy społeczeństwo jest do czegoś na siłę zmuszane!

Owszem tylko żydzi ginęli w obozach zagłady! Może dlatego moja babcia przeżyła? Bo była Polką? A jeśli Hitler też był żydem? Dlaczego zabijał wyłącznie niezasymilowanych żydów, a tych co byli po jego stronie zostawiał przy życiu? Polacy nie ginęli w obozach! Jak można tego nie wiedzieć, no fakt

Żydów zginęło około 350 tyś.
6 milionów to liczba symboliczna, która weszła na stałe do historii jako fakt! Samych Polaków zginęło w II wojnie światowej ponad 5,9 miliona! Dlaczego o tym się nie mówi?

Za oprawców się nie modlę! Dla dobrych ludzi jestem dobry, ale tym ogłupionym pustakom i tym szykującym zło mogę jedynie dać...

I mogę pójść do piekła, przynajmniej zabiorę ze sobą część tych, którzy na to solidnie zasłużyli!

Ende!
D
Damian
W dniu 27.02.2010 o 11:36, BASIOR napisał:

Kto płaci, ten wymaga ( Niemcy są największym płatnikiem do budżetu UE), to jest oczywiste dla każdegokto używa rozumu nie tylko do zmienia programów TV.Zgadzam się z tobą, że pokolenie 30 latków zostało stracone, ale nie tylko jedno.A co z pokoleniem naszych dziadków , rodziców ? Czy oni rozwijali się na miarę swoich ambicji i potencjału. Twierdzę, że nie.Polska nasza ojczyzna gdyby była rządzona przez ludzi prawych i mądrych była by krajem mlekiem i miodem płynąca.Mam wszystko co potrzeba: bogactwa naturalne, położenie na osi wschód-zachód, i północ-południe i mimo, że minęło 20 latod tzw. wolności nie ma autostrad łączącej po tych osiach kraje Europy.Kto skorzystał? Niemcy.To ich porty się rozwijają, to na ich terenie tworzone śa centra logistyczne i dystrybucyjne.Toyota chciał stworzyć terminal portowy w Gdyni do dystrybucji swoich aut. Kupiła ziemię, ale gdy obietnice budowy dróg skończyły się na obietnicach , zrezygnowała i przeniosła się do Hamburga. Kto zyskał ?Twierdzę, że ten kto zapłacił. Niemcy. To w ich interesie jest utrzymywanie kontrolowanego chaosu na jej peryferiach.Dlatego konsekwentnie od wielu lat utrzymują i opłacają swoje stronnictwo pruskie w sejmie i Polskiej scenie politycznej.Dlatego młodzi Polacy zamiast swoją kreatywnością i pracą rozwijać ojczyznę, muszą wykonywać w większości przypadkównie wymagające kwalifikacji czynności i prace których unikają nacje ich zatrudniające.Ci sami i ich następcy którzy dla własnych małych korzyści sprzedali naszych dziadków i rodziców w "pacht" czerwonym złodzieją,dziś sprzedali nas samych w "pacht" niebiesko-różowym złodzieją.Samych odsetek za zaciągnięte długi w 2010r zapłacimy blisko 34 mld zł. to jest blisko 9 mld EURO. SAMYCH ODSETEK.W roku 2009r było to blisko 32 mld zł. A więc w ciagu dwóch lat samych odsetek zapłacimy blisko 17 mld EURO. Powtarzam odsetek bez rat kapitałowych . Zadłużali nas i nadal to robią wszyscy po równo: AWS, SLD, PIS, PO. Policz ile za kwotę 17 mld EURO w ciągu 2 lat moglibyśmy wybudować kilometrów autostrad.Pozdrawiam



Moim zdaniem masz racje.
Śmieszy mnie jak niektórzy politycy próbują wmawiać nam,szarym obywatelom,że tak dobrze jak teraz ,to jeszcze nie było.
Jedni opowiadają brednie,że o tym,że jesteśmy prawie potęgą gospodarczą , inni na tle zielonej mapki sugeruja ,że już niedługo możemy przegonić gospodarczo Niemcy.
To są kpiny w żywe oczy. Tylko i wyłącznie propaganda sukcesu.
Ja wszędzię gdzie się obejrze widze biede i dziadostwo. Ludzie mają szanse na dobrą prace tylko jeśli mają koneksje,słuzba zdrowia to fikcja.
Zwierzeta się czasem lepiej leczy od ludzi.
Długi mamy przeogromnie , ulice do niczego i jak do tego słysze,że niedługo mozemy przegonic Niemcy , to śmiech mnie ogarnia.
Jak można społeczeństwu poniekąd skutecznie wmówić brednie!!!!
B
BASIOR
W dniu 27.02.2010 o 11:51, Gość napisał:

Pisze się PRZED FAKTEM



Dziękuje, za zwrócenie uwagi na tak fatalną pomyłkę.
Oczywiście, pisze się PRZED FAKTEM.
Poprawiam
G
Gość
W dniu 26.02.2010 o 22:59, BASIOR napisał:

Damian,mimo wszystko nie życzę sobie aby nagrywano wszystkie moje rozmowy w sieci "komórkowej" oraz rejestrowano moje SMS.Planuje się montować fabrycznie w nowych samochodach odbiornik-nadajnik GPS. Planuje się wprowadzić dowody biometryczne.Po co ? W imię bezpieczeństwa. OK. Chcesz podpisz deklarację , masz. Ja nie chcę , a jestem przymuszany lub stawiany pod faktem dokonanym.



Pisze się PRZED FAKTEM
B
BASIOR
W dniu 27.02.2010 o 10:35, Damian napisał:

Tak, od samego początku szanse nie były równe dla bogatych krajów i biedniejszych. Unia, to jednak nie święty Mikołaj , który wszystkim rozdaje prezenty. Bogate kraje mają tam dużo więcej do powiedzenia i narzucaja biedniejszym korzystne dla siebie rozwiązania. Chociaż sa i dobre strony. Myśle tu np o rzeszy moich rówieśników, którzy totalnie nie mieli perspektyw w Polsce,a wejście do Unii pozwoliło im wyjechać z kraju. Co prawda wykonuja tam najgorszy rodzaj pracy,ale i tak są zadowoleni, bo w Polsce mogli liczyc co najwyzej na kieszonkowe z babcinej emerytury. Wbrew zapowiedzią niektórych polityków wcale nie wracaja do ojczyzny, bo nie maja do czego. To "zmarnowane pokolenie" najcześciej 30 latków,a w Polsce zastanawiają się dla czego społeczeństwo się starzeje.Starzeje się , bo nie ma warunków dla młodych ludzi.



Kto płaci, ten wymaga ( Niemcy są największym płatnikiem do budżetu UE), to jest oczywiste dla każdego
kto używa rozumu nie tylko do zmienia programów TV.
Zgadzam się z tobą, że pokolenie 30 latków zostało stracone, ale nie tylko jedno.
A co z pokoleniem naszych dziadków , rodziców ? Czy oni rozwijali się na miarę swoich ambicji i potencjału. Twierdzę, że nie.

Polska nasza ojczyzna gdyby była rządzona przez ludzi prawych i mądrych była by krajem mlekiem i miodem płynąca.
Mam wszystko co potrzeba: bogactwa naturalne, położenie na osi wschód-zachód, i północ-południe i mimo, że minęło 20 lat
od tzw. wolności nie ma autostrad łączącej po tych osiach kraje Europy.
Kto skorzystał? Niemcy.
To ich porty się rozwijają, to na ich terenie tworzone śa centra logistyczne i dystrybucyjne.
Toyota chciał stworzyć terminal portowy w Gdyni do dystrybucji swoich aut. Kupiła ziemię, ale gdy obietnice budowy dróg skończyły się na
obietnicach , zrezygnowała i przeniosła się do Hamburga. Kto zyskał ?
Twierdzę, że ten kto zapłacił. Niemcy. To w ich interesie jest utrzymywanie kontrolowanego chaosu na jej peryferiach.
Dlatego konsekwentnie od wielu lat utrzymują i opłacają swoje stronnictwo pruskie w sejmie i Polskiej scenie politycznej.
Dlatego młodzi Polacy zamiast swoją kreatywnością i pracą rozwijać ojczyznę, muszą wykonywać w większości przypadków
nie wymagające kwalifikacji czynności i prace których unikają nacje ich zatrudniające.

Ci sami i ich następcy którzy dla własnych małych korzyści sprzedali naszych dziadków i rodziców w "pacht" czerwonym złodzieją,
dziś sprzedali nas samych w "pacht" niebiesko-różowym złodzieją.
Samych odsetek za zaciągnięte długi w 2010r zapłacimy blisko 34 mld zł. to jest blisko 9 mld EURO. SAMYCH ODSETEK.
W roku 2009r było to blisko 32 mld zł. A więc w ciagu dwóch lat samych odsetek zapłacimy blisko 17 mld EURO.
Powtarzam odsetek bez rat kapitałowych .
Zadłużali nas i nadal to robią wszyscy po równo: AWS, SLD, PIS, PO.
Policz ile za kwotę 17 mld EURO w ciągu 2 lat moglibyśmy wybudować kilometrów autostrad.
Pozdrawiam
D
Damian
W dniu 27.02.2010 o 00:11, Mongoł z Questa napisał:

DamianWiem, że nie można brać wszystkiego tak dosłownie do siebie, ale skoro znów mają się powtórzyć czasy Adolfów i Dżugaszwilich to ja naprawdę nie rozumiem dlaczego Bóg dozwala na takie zło na ziemi! Od dziś rozumiem inaczej Dekalog! Np. nie zabijaj rozumiem tak: Nie zabijaj dobrych ludzi, ale świniom wypruj flaki! Nie ma litości, nie nadstawię drugiego policzka! UE może i zdechnie, ale te sku***ele powołają w jej miejsce inne gówno i tak w kółko! Człowiek w Polsce jest wolny dopiero wtedy, kiedy dostanie lokum na cmentarzu!ps. chcesz się naprawdę wkurzyć? Przeczytaj sobie dzisiejszy magazyn pomorskiej, a dokładnie to co jest pod tytułem ''My budujemy - inni panują'', str. 19! Dziś dowiedziałem się z pomorskiej, że 2+2 =7 ! Od dziś nie wezmę już do rąk brukowca pomorskiej, chyba tylko w wypadku, gdy zabraknie mi papieru toaletowegoFinito!



Ogólnie jest dużo racji w tym co piszesz. Z Basiorem też czesto mamy zbieżne poglądy, chociaż nie zawsze.. Tylko takie rozumowanie,że dekalog należy stosować tylko wobec dobrych jest niebezpieczne i prawadzi do relatywizmu.
Sorry za porównanie,ale Hitler też dzielił ludzi na rase panów i żydowskie szuje, które należy zlikwidować. Żydzi to naród, który ze wzgledu na cechy indywidualne nie jest lubiany,ale zabijać ich nie neleżało.
Zdaje sobie sprawe ,że podałem całkowicie skrajny przykład.
Z artykułem w pomorskiej się zapoznam, to go skomentuje.
M
Mongoł z Questa
W dniu 26.02.2010 o 23:49, Damian napisał:

Coś się dzisiaj chyba wkurzyłeś???Ostatnio rozśmieszył mnie jakiś gercki polityk,co go w telewizji pokazali . Najpierw Grecja fałszowała dane ekonomiczne,żeby pozwolili jej przyjąc walute euro,a kiedy deficyt mieli tak wysoki,że nie dało sie go juz ukryc i sprawa się rypła, to stwierdzili,ze oczekują pomocy od innych państw. Kiedy Niemcy zaprotestowały na scene wyszedł przywołany na wstępie grecki polityk i stwierdził z oburzeniem mniej wiecej tak,że pomoc im się należy jak psu buda,a Niemcy niech się zamkną, bo jeszcze nie zapłacili odszkodowań za II wojne światową. Robi się naprawde zabawnie. Jak w małżeństwie, wszystko pięknie,dopóki są pięniądze



Damian

Wiem, że nie można brać wszystkiego tak dosłownie do siebie, ale skoro znów mają się powtórzyć czasy Adolfów i Dżugaszwilich to ja naprawdę nie rozumiem dlaczego Bóg dozwala na takie zło na ziemi! Od dziś rozumiem inaczej Dekalog! Np. nie zabijaj rozumiem tak: Nie zabijaj dobrych ludzi, ale świniom wypruj flaki! Nie ma litości, nie nadstawię drugiego policzka! UE może i zdechnie, ale te sku***ele powołają w jej miejsce inne gówno i tak w kółko! Człowiek w Polsce jest wolny dopiero wtedy, kiedy dostanie lokum na cmentarzu!

ps. chcesz się naprawdę wkurzyć? Przeczytaj sobie dzisiejszy magazyn pomorskiej, a dokładnie to co jest pod tytułem ''My budujemy - inni panują'', str. 19! Dziś dowiedziałem się z pomorskiej, że 2+2 =7 !
Od dziś nie wezmę już do rąk brukowca pomorskiej, chyba tylko w wypadku, gdy zabraknie mi papieru toaletowego
Finito!
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska