Wybory prezydenckie 2020 w Inowrocławiu. Możecie się dopisać do spisu wyborców lub otrzymać niezbędne zaświadczenie

Oprac. (AB)
www.gov.pl
Ratusz poinformował, że zostały sporządzone spisy wyborców Inowrocławia uprawnionych do udziału w głosowaniu w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 28 czerwca 2020 r.

Wyborcy mogą sprawdzać sporządzone spisy w terminie od 16 czerwca do 22 czerwca 2020 r., w godz. 7.30-15, na pisemny wniosek złożony osobiście w Urzędzie Miasta Inowrocławia, w pokoj u nr 13 (parter).

W spisach osób uprawnionych do głosowania zostali umieszczeni wyborcy zameldowani w Inowrocławiu na pobyt stały oraz wyborcy wpisani do rejestru wyborców na wniosek.

- Wyborcy stale zamieszkujący na terenie naszego miasta bez zameldowania na pobyt stały lub przebywający czasowo w okresie obejmującym dzień wyborów, którzy chcą wziąć udział w głosowaniu na terenie Inowrocławia mogą, składać wnioski o dopisanie do spisu wyborców w nieprzekraczalnym terminie do 23 czerwca 2020 roku - informuje Adriana Herrmann, rzecznik prasowy ratusza.

Trwa głosowanie...

Czy wciąż przestrzegasz reżimu sanitarnego?

W mieście zostały przystosowane lokale dla potrzeb wyborców niepełnosprawnych w niżej wymienionych obwodach głosowania:

- Nr 4 Przedszkole nr 14 „Muzyczna Kraina”, ul.Skłodowskiej-Curie 41,

- Nr 5 Klub „Kopernik” Kujawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, ul. Toruńska 60,

- Nr 6 Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. św. Ducha 90,

- Nr 8 Kujawskie Centrum Kultury, ul. Kasztelańska 22,

- Nr 9 Biblioteka Miejska im. Jana Kasprowicza, ul. Jana Kilińskiego 16,

- Nr 10 Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Wawrzyniaka 33,

- Nr 11 Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o., ul. Wawrzyniaka 33,

- Nr 13 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. św. Ducha 90,

- Nr 15 Szkoła Podstawowa nr 8 im. 4 Kujawskiego Pułku Artylerii Lekkiej, ul. Łokietka 3,

- Nr 16 Szkoła Podstawowa nr 8 im. 4 Kujawskiego Pułku Artylerii Lekkiej, ul. Łokietka 3,

- Nr 18 Drukarnia POZKAL Spółka z o. o. Spółka komandytowa, ul. Cegielna 10/12,

- Nr 23 Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Przedszkolnymi im. Skłodowskiej-Curie, ul. Chemiczna 9,

- Nr 26 Kujawska Spółdzielnia Mieszkaniowa, al. Kopernika 7,

- Nr 27 Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego, ul. Solankowa 21,

- Nr 28 Filia nr 1 Biblioteki Miejskiej im. Jana Kasprowicza, ul. Wilkońskiego 32,

- Nr 29 Szkoła Podstawowa Integracyjna im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Krzymińskiego 4,

- Nr 30 Szkoła Podstawowa Integracyjna im. Powstańców Wielkopolskich, ul. Krzymińskiego 4,

- Nr 33 Zakład Robót Publicznych, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15,

- Nr 34 Przedszkole nr 4 „Słoneczko” z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Kusocińskiego 24,

- Nr 36 Przedszkole nr 4 „Słoneczko” z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Kusocińskiego 24,

- Nr 37 Przedszkole nr 4 „Słoneczko” z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Kusocińskiego 11,

- Nr 43 Warsztat Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu Pomocy Upośledzonym Umysłowo, ul. Plater 3,

- Nr 45 Warsztat Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu Pomocy Upośledzonym Umysłowo, ul. Plater 3.

Wyborcy niepełnosprawni, ujęci w obwodach niedostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, którzy chcą wziąć udział w głosowaniu mogą składać wnioski o dopisanie do spisu wyborców w wybranym obwodzie głosowania przystosowanym do ich potrzeb. Wnioski w tej sprawie należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 23 czerwca br.

Wyborcy niepełnosprawni lub wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 60 lat mają prawo do głosowania za pośrednictwem pełnomocnika. Termin złożenia wniosku o sporządzenie aktu pełnomocnictwa upływa w nieprzekraczalnym terminie 19 czerwca br.

Wyborcy zmieniający miejsce pobytu przed dniem wyborów otrzymują na wniosek zaświadczenie o prawie do głosowania uprawniające do udziału w głosowaniu poza miejscem zamieszkania
. Zaświadczenia będą wydawane do 26 czerwca br., do godz. 13.

Wszystkie sprawy związane ze składaniem wniosków należy załatwiać w Wydziale Spraw Obywatelskich ratusza przy al. Ratuszowej 36, pok. 13 (parter) tel. 52 35-55 -12 i 52 35-55-289, w sprawach pełnomocnictw pokój 17 (parter) tel. 52 35- 55-337, w godzinach urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15, a w dniu 26 czerwca do godz. 13. Tam też można uzyskać bardziej szczegółowe informacje.

Będzie ustawa o hulajnogach: ograniczenia i mandaty

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie