Dostęp przez smartfona mamy do produktów spożywczych i kosmetyków. Oferta dostępna przez aplikację bazuje na asortymencie około 1500 produktów najczęściej kupowanych przez klientów Biedronki. Klienci kupią online produkty w tych samych cenach, po których są one aktualnie sprzedawane w sklepach, z zachowaniem wszystkich obowiązujących w tym czasie promocji.
- Po naszych pierwszych doświadczeniach we współpracy z Glovo wiemy, że zakupy online to usługa, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach - mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.
Może to Cię też zainteresuje...
Zamówienia złożone w sześciu nowych miastach będą obsługiwane w sumie przez 53 sklepy, w których produkty skompletują pracownicy sieci. Zakupy będą dostarczane przez kurierów Glovo od godz. 10 do 22.30, w ciągu godziny od dokonania zamówienia w sposób umożliwiający brak kontaktu osobistego. Jednak w zależności od pory dnia i lokalizacji w okresach większej liczby zamówień czas oczekiwania na dostawę może się nieznacznie wydłużyć. Cena jednorazowej dostawy oferowanej przez Glovo należy do najniższych na rynku w relacji do typowego koszyka zakupowego sieci Biedronka i wynosi 9,99 zł.

Nie ma konkretnych limitów wagowych, jednak waga zakupów nie powinna przekraczać fizycznych możliwości dostawcy. Dostępność usługi będzie uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast objętych zasięgiem funkcjonowania programu. Aplikacja jest dostępna w sklepach internetowych: Google Play i Apple App Store.
