MediaMarkt lubi zaskakiwać. Tym razem w roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z oferty produktów i usług MediaMarkt.
W informacji prasowej MediaMarkt czytamy, że "w najnowszej kampanii MediaMarkt, która rozpoczęła się pod koniec czerwca br., występuje Zenek Martyniuk, najpopularniejszy w naszym kraju artysta. Pomimo statusu megagwiazdy cieszy się niesłabnącą sympatią i zaufaniem milionów Polaków. W filmach i spotach reklamowych wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w dokonywaniu wyboru urządzeń i usług z bogatej oferty sieci handlowej. Rekomendacje w muzycznej oprawie Zenka z pewnością wpadną w ucho nie tylko miłośnikom muzyki disco polo i będą towarzyszyły Polakom podczas letniego wypoczynku".
- Cieszę się, że dołączyłem do ekipy MediaMarkt. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w Polsce. Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo się pogubić wśród coraz to nowszych urządzeń bez końca porównując różne modele. Dlatego warto zaufać sprawdzonej marce, jaką jest MediaMarkt. Z przyjemnością będą pomagał klientom sieci w poszukiwaniu ciekawych ofert sprzętowych i zrobię to śpiewająco – mówi Zenek Martyniuk.
- Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią. Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach – mówi Ewelina Piątek, manager ds. marketingu sieci MediaMarkt.
