Jesteśmy przekonani, że zastosowanie naszego rozwiązania wpłynie na wzrost sprzedaży w sklepie. W szczególności chodzi nam o sprzedaż płynącą z wizyt w sklepie na urządzeniach mobilnych, a wiemy, że udział tego ruchu w polskim ecommerce jest coraz większy, natomiast z konwersją cały czas nie jest najlepiej- tłumaczy w rozmowie z AIP Rafał Zych, dyrektor Innovation Lab Ing Bank Śląski. - Jednym z powodów jest mechanizm płatności. Pay- by- link nie są dostosowane do urządzeń mobilnych. Tego typu płatności wymagają przełączania między aplikacjami. Nasze „1 klikowe” domknięcie transakcji będzie miało ogromny wpływ na konwersję i sprzedaż w sklepach- dodaje.
Przeczytaj także:
<br>Rozwiązanie Twisto „kup teraz, zapłać za 21 dni” oferowane przez imoje pozwala płacić w sklepie internetowym w późniejszym terminie- bez rejestracji, czy podpisywania dodatkowych dokumentów. W momencie dokonania zakupu, specjalny algorytm Nikita w ciągu milisekund weryfikuje wiarygodność kupującego na podstawie kilkuset danych, tzw. śladów internetowych. Dzieje się to w tle, w sposób niezauważalny dla klienta.
Jak tłumaczą przedstawiciele ING, nowe rozwiązanie ma przybliżyć sposób zakupu w internecie do zakupu w sklepie stacjonarnym. Jednocześnie ma zwiększyć bezpieczeństwo klientów, bo w przypadku zwrotu zamówionego towaru nie blokują swoich pieniędzy w czasie, w którym produkt wraca do sprzedawcy.