
GKM SA Grudziądz przekonuje kilka firm do wejścia w nazwę klubu żużlowego
(fot. Maryla Rzeszut)
Podczas sesji rady miejskiej samorząd przeznaczył na dokapitalizowanie GKM SA 2 mln 280 tys. zł.
Zobacz także: Rafał Okoniewski (GKM) przygotowuje się do sezonu z Kasprzakiem, Świderskim i Kościuchem
- Budżet GKM-u musi sięgnąć przynajmniej 5 mln zł, abyśmy mogli odjechać godziwie sezon. Musimy więc uzbierać około 2 mln 700 tys. zł. - wylicza Zdzisław Cichoracki z rady nadzorczej GM SA. - Pod względem budowania budżetu klubu na ten sezon nie jest źle. Będą pieniądze od sponsorów, z karnetów i biletów, transmisji telewizyjnych. Przekonujemy kilka firm do wejścia w nazwę. Chodzi jednak o mniejsze pieniądze, niż kluby zwykle biorą za tytuł. Argumentujemy, że warto przekonać się, iż promocja poprzez nazwę w GKM da wymierne, konkretne rezultaty. Nasza wartość medialna wyceniona została przez instytut badania aktywności mediów na okoiło 3 mln. zł. Wejście w nazwę tyle nie będzie kosztowało. Przekonujemy firmy, że sponsorowi tytularnemu opłaciłaby się współpraca z GKM, który w grudniu był najbardziej medialnym klubem żużlowym w Polsce. Bardziej nawet, niż mistrz Polski, Stal Gorzów.
GKM SA to spółka akcyjna, w której 97 proc. udziałów ma miasto.
Czytaj e-wydanie »