Taką informację podaje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jego wątpliwości wzbudziły hasła reklamowe salonów meblowych Agata Meble oraz Black Red White. Promocja w sklepach BRW obowiązywała w styczniu, a w Agata Meble – w lutym i marcu ubiegłego roku.
UOKiK wszczął postępowanie wobec ubezpieczyciela
Reklamy obu salonów informowały, że konsument otrzyma 10- procentowy rabat na cały asortyment, a dodatkowo w Agata Meble można było wybrać nieoprocentowane raty.
W rzeczywistości klient nie mógł skorzystać z rabatu, gdy chciał kupić produkty objęte innymi promocjami. Ponadto, w obu reklamach brakowało odniesienia do regulaminów, które informowały o rzeczywistych warunkach.
Agata Meble oraz Black Red White dobrowolnie zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom, którzy zrobili zakupy w w określonym terminie. Otrzymają zwrot 10 proc. wartości zakupów.
Obaj przedsiębiorcy poinformują też o decyzjach UOKiK na łamach ogólnopolskich dzienników.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?