https://pomorska.pl
reklama

Agata Meble i BRW oddadzą klientom co obiecały w reklamie, a nie dały

Marek Weckwerth
Każdy przedsiębiorca powinien informować klientów o wszystkich warunkach sprzedaży
Każdy przedsiębiorca powinien informować klientów o wszystkich warunkach sprzedaży pixabay
Rabat na cały asortyment – tymi hasłami salony meblowe Agata Meble oraz BRW reklamowały swoje oferty. Nie informowały jednak o tym, że nie wszystkie produkty są objęte promocją. Przedsiębiorcy oddadzą konsumentom 10 proc. wartości zakupów.

Taką informację podaje Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jego wątpliwości wzbudziły hasła reklamowe salonów meblowych Agata Meble oraz Black Red White. Promocja w sklepach BRW obowiązywała w styczniu, a w Agata Meble – w lutym i marcu ubiegłego roku.

UOKiK wszczął postępowanie wobec ubezpieczyciela

Reklamy obu salonów informowały, że konsument otrzyma 10- procentowy rabat na cały asortyment, a dodatkowo w Agata Meble można było wybrać nieoprocentowane raty.

W rzeczywistości klient nie mógł skorzystać z rabatu, gdy chciał kupić produkty objęte innymi promocjami. Ponadto, w obu reklamach brakowało odniesienia do regulaminów, które informowały o rzeczywistych warunkach.

Agata Meble oraz Black Red White dobrowolnie zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom, którzy zrobili zakupy w w określonym terminie. Otrzymają zwrot 10 proc. wartości zakupów.

Obaj przedsiębiorcy poinformują też o decyzjach UOKiK na łamach ogólnopolskich dzienników.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Rachunki za prąd od 1 października 2025 roku. Sprawdzamy, ile będziemy płacić

Rachunki za prąd od 1 października 2025 roku. Sprawdzamy, ile będziemy płacić

Tabela wypłat i harmonogram emerytur czerwcowych. ZUS wypłaci takie kwoty seniorom

Tabela wypłat i harmonogram emerytur czerwcowych. ZUS wypłaci takie kwoty seniorom

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska