Bank przeprasza wszystkich klientów, którzy byli dotknięci tym zdarzeniem i jednocześnie zaznacza, że było to jednorazowe zdarzenie.
- U wybranych klientów mogło dojść do powtórnego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia - wyjaśnia "Gazecie Pomorskiej" Dorota Szostek-Rustecka, dyrektor biura prasowego City Handlowego.
- Zdarzenie to dotyczyło tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową - zaznacza pani dyrektor. - Co ważne z perspektywy naszych klientów - korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Zdarzenie to dotyczyło niewielkiej liczby naszych klientów (ok. 7 proc.), stąd komunikat w tej sprawie niezwłocznie pojawił się, ale tylko na stronie dostępnej po zalogowaniu.
Jednocześnie podkreślamy, że nasze systemy działają prawidłowo i zapewniamy o ich bezpieczeństwie.
https://twitter.com/Citi_Handlowy/status/839407315690356736
https://twitter.com/Citi_Handlowy/status/839407696315092992
