Bank przeprasza wszystkich klientów, którzy byli dotknięci tym zdarzeniem i jednocześnie zaznacza, że było to jednorazowe zdarzenie.
- U wybranych klientów mogło dojść do powtórnego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia - wyjaśnia "Gazecie Pomorskiej" Dorota Szostek-Rustecka, dyrektor biura prasowego City Handlowego.
- Zdarzenie to dotyczyło tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową - zaznacza pani dyrektor. - Co ważne z perspektywy naszych klientów - korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Zdarzenie to dotyczyło niewielkiej liczby naszych klientów (ok. 7 proc.), stąd komunikat w tej sprawie niezwłocznie pojawił się, ale tylko na stronie dostępnej po zalogowaniu.
Jednocześnie podkreślamy, że nasze systemy działają prawidłowo i zapewniamy o ich bezpieczeństwie.
https://twitter.com/Citi_Handlowy/status/839407315690356736
https://twitter.com/Citi_Handlowy/status/839407696315092992
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Polacy nie chcą, żeby Luna wygrała Eurowizję? Dziennikarz odsłania kulisy konkursu
- Znaleźliśmy Joannę z "Ballady o lekkim zabarwieniu erotycznym". Co dziś robi?
- Tak Chyra spędza czas z małym synkiem! Dziecko jadło kurczaka z reklamówki | ZDJĘCIA
- Karolina Gilon wdzięczy się do Edwarda Miszczaka. Boi się, że straci pracę