https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bank City Handlowy walczy z usterką. Niektóre transakcje są księgowane dwa razy

Katarzyna Paczewska
Informujemy, że niektóre transakcje wykonane kartą debetową mogły zostać zaksięgowane ponownie. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu - taką informację podał na Twitterze Bank City Handlowy.

Bank przeprasza wszystkich klientów, którzy byli dotknięci tym zdarzeniem i jednocześnie zaznacza, że było to jednorazowe zdarzenie.

- U wybranych klientów mogło dojść do powtórnego zaksięgowania transakcji, które zrealizowane były w dniach 6-12 stycznia - wyjaśnia "Gazecie Pomorskiej" Dorota Szostek-Rustecka, dyrektor biura prasowego City Handlowego.

- Zdarzenie to dotyczyło tylko wybranej grupy klientów, którzy realizowali w tym okresie transakcje kartą debetową - zaznacza pani dyrektor. - Co ważne z perspektywy naszych klientów - korekty zostaną wykonane automatycznie, bez potrzeby składania reklamacji. Zdarzenie to dotyczyło niewielkiej liczby naszych klientów (ok. 7 proc.), stąd komunikat w tej sprawie niezwłocznie pojawił się, ale tylko na stronie dostępnej po zalogowaniu.

Jednocześnie podkreślamy, że nasze systemy działają prawidłowo i zapewniamy o ich bezpieczeństwie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska