- Pamiętamy swoje zagubienie podczas ostatnich lat studiów i niepewność związaną z faktem, że rynek pracy jest otwarty głównie dla inżynierów oraz handlowców - mówią pomysłodawcy projektu, Karolina Szymańska i Tomasz Wegner, absolwenci UMK, wolontariusze - praktycy public relations.
Teraz będą przekonywać studentów - humanistów, że m.in. dzięki wiedzy zdobytej na studiach oni również mogą znaleźć ciekawą i satysfakcjonującą pracę.
Warsztaty potrwają dwa dni. 26 marca (w godz. 9-13) żacy "od kuchni" zobaczą, jakie zadania czekają na specjalistę od PR. Podstawą pracy będą kazusy związane z tematem. Dzień drugi (27 marca, godziny te same) zostanie poświęcony idei społecznie odpowiedzialnego biznesu. Studenci poznają historię pojęcia oraz dotychczasowe, inspirujące realizacje i kierunki z kraju i ze świata. Zmierzą się także z coraz ważniejszym dla całego biznesu pytaniem: dlaczego organizacje i przedsiębiorstwa powinny angażować się w życie społeczności, w której funkcjonują?
Warsztaty odbędą się w budynku Collegium Maius, ul. Fosa Staromiejska 3.
Czytaj e-wydanie »