ISB poinformowała, że wynika to z wypowiedzi dyrektora generalnego sieci BiedronkaTomasza Suchańskiego dla tej agencji. Spółka szuka jednak rozwiązań, które nie kolidowałyby z jej tradycyjnymi kanałami sprzedaży.
Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka powiedział ISB: - Analizujemy wszystkie możliwości rozwoju, w tym także sprzedaż w sklepie internetowym. Wymaga to jednak bardzo wielu badań i analiz.
Agencja przypomina, że sieć sklepów Biedronki to prawie 2 tys. dyskontów i 38 tys. pracowników. Dlatego firma musi ocenić, czy budowa e-sklepu Biedronki nie spowodowałaby konieczności zamknięcia niektórych z nich, co skutkowałoby likwidacją miejsc pracy.
- Jednak nie jesteśmy ślepi na to, co się dzieje na rynku. Nie jesteśmy też dogmatyczni, więc cały czas analizujemy, jakie są możliwości sprzedaży przez interne - powiedział ISB dyrektor Suchański.
Źródło: Agencja ISB
