Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka stawia na regionalnych producentów. Coraz więcej lokalnych artykułów, także z Kujaw i Pomorza [lista]

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
Bieronka współpracuje m.in. z Kujawską Spółdzielnią Mleczarska KESEM we Włocławku, producentem m.in. twarogu Klinek, popularnego wśród klientów tego dyskontu.
Bieronka współpracuje m.in. z Kujawską Spółdzielnią Mleczarska KESEM we Włocławku, producentem m.in. twarogu Klinek, popularnego wśród klientów tego dyskontu. Andrzej Galczak
Ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców trafiło do sprzedaży w sklepach sieci dzięki programowi „Czas na wspieranie małych producentów” trwającemu od połowy kwietnia tego roku.

Od czwartku 1 października w ofercie „Czas na Polskie Marki” znajdzie się ponad 160 produktów polskich marek, w tym aż 45 artykułów od regionalnych dostawców.

„Czas na wspieranie małych producentów”

To inicjatywa umożliwiająca lokalnym przedsiębiorcom zaoferowanie swoich produktów klientom Biedronki. Artykuły pochodzące od nich dotąd były dostępne zwykle w pojedynczych regionach, co było efektem ograniczonych możliwości produkcyjnych. Dzięki akcji Biedronki nawet małe firmy mogą stać się jej dostawcami. 6 produktów zgłoszonych w ramach akcji trafiło do stałej oferty w swoich regionach – to między innymi śmietana Zarębski, serek twarogowy Bruser czy mus owocowy Owolovo.

POLECAMY TAKŻE: Robisz zakupy w Biedronce? To kupujesz produkty z tych niewielkich, kujawsko-pomorskich firm [lista]

Polacy regularnie i coraz częściej sięgają po produkty regionalne, czego przykładem jest sukces artykułów sprzedawanych w Biedronce. Andruty Kaliskie, wafle kukurydziane bezglutenowe, chrupki kukurydziane Fruitusie, serek homogenizowany z Garwolina i woda Staropolanka to 5 artykułów najczęściej wybieranych przez klientów sieci, wprowadzonych do sprzedaży w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów”. Fenomenem są pochodzące z Kalisza, certyfikowane jako produkt regionalny andruty, które po raz 11. trafiają na półki Biedronki w ramach oferty czasowej.

- Biedronka konsekwentnie wspiera polską gospodarkę, nie tylko na poziomie krajowym ale również lokalnym. Dzięki programowi „Czas na wspieranie małych producentów” ponad 200 różnorodnych regionalnych produktów trafiło na półki Biedronki. Teraz najpopularniejsze z nich dostępne są w ramach promocji Czas na Polskie Marki - mówi Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Czas na Polskie Marki

W ramach najnowszej promocji „Czas na Polskie Marki” Biedronka oferuje aż 45 propozycji od regionalnych dostawców. Od czwartku 1 października w ofercie znajdą się m.in. musztarda kcyńska 190g powstająca w oparciu o proces technologiczny z 1929 r. (3,99 za słoik), ser pleśniowy kamiennogórski 165g (4,99 zł za op.), kiełbasa podhalańska krucha (2,99 zł za 100g), czy mleko pochodzące od najstarszej słowiańskiej rasy bydła – krowy polskiej czerwonej (3,99 zł za but. 1l). Piwosze uwielbiający unikatowe regionalne smaki będą mogli spróbować trunków takich jak Pivo Chmielove Manufaktura Piwna 500 ml (3,49 zł za but.), piwo Noteckie 330 ml (2,49 zł za but), piwo Janusz Moczywąs 500 ml (6,49 zł za but.) czy piwo chmielne Kur Zapiał 500 ml (4,99 zł za but.).

Akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska