Każdy klient, w każdym zakątku kraju będzie mógł włączyć się we współpracę Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna. Wystarczy kupić jeden z dwóch specjalnie oznaczonych produktów marki własnej, a sieć przekaże część przychodu z ich sprzedaży na rzecz potrzebujących wspieranych przez „Szlachetną Paczkę”. Tymi produktami są:
- czekolada świąteczna Magnetic,
- ciastka korzenne Dzwonek Magnetic.
Zobacz też wideo: Dyskonty, supermarkety, hipermarkety - czym się różnią?
Sieć: chcemy pomóc. Stowarzyszenie Wiosna: Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi
- (...) angażujemy się w ważne wydarzenia społeczne w naszym kraju. Szlachetna Paczka to jedno z takich wydarzeń, pokazujące siłę pomagania innym. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z naszymi klientami pomożemy wielu rodzinom spędzić święta w tym trudnym roku w radosnej atmosferze - uważa Arkadiusz Mierzwa, dyrektor komunikacji sieci Biedronka.
- Realizacja Szlachetnej Paczki nie byłaby możliwa, gdyby nie współpraca z partnerami biznesowymi. To jest szczególny i trudny rok dla nas wszystkich, dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej nawet w trudnych czasach - mówi Dominika Langer-Gniłka, dyrektor działu współpracy i rozwoju w Stowarzyszeniu Wiosna.
Przeczytaj również...
- Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów, pomoc Szlachetnej Paczki będzie mogła dotrzeć do jeszcze większej liczby potrzebujących: ubogich rodzin, ledwo wiążących koniec z końcem, osób starszych, schorowanych, z niepełnosprawnościami czy tych, którzy ucierpieli z powodu pandemii. Wrażliwość na drugiego człowieka pozwoli nam szczęśliwie zakończyć ten rok. A szczególnie tym, którym tego szczęścia w tym roku zabrakło - dodaje Dominika Langer-Gniłka.
Kiedy potrwa akcja Biedronki dla Szlachetnej Paczki
Akcja w sklepach sieci Biedronka potrwa 4 tygodnie (od 16 listopada do 13 grudnia 2020 r.) i obejmie zakup obu wyselekcjonowanych produktów w dowolnym momencie w tym okresie. Będą one również oznaczone w folderach promocyjnych, na półkach w sklepach przy listwach cenowych, a także na ekranach elektronicznych przy wejściach do placówek.
