Deloitte we współpracy z firmą Dealavo porównał ceny w sklepach internetowych 17 listopada oraz 24 listopada, czyli w Black Friday. Jak się okazało, obniżka cen wyniosła średnio zaledwie 1,3 proc.! Byli też handlowcy, którzy... podnieśli ceny.
Podobnie, jak w ubiegłym roku, w różnice w cenach w poszczególnych sklepach internetowych były duże. 24 listopada br. woda perfumowana Calvin Klein Eternity Women (100 ml) w jednym z e-sklepów kosztowała 108,9 zł, a w innym 359 zł. Różnica wynosiła więc 230 proc.! Najmniejsze różnice pomiędzy ceną minimalną a maksymalną odnotowano w przypadku telewizorów, konsoli oraz smartfonów.
Jak wygląda Black Friday w innych krajach? Czy tam również jest to ściema? Wiecie coś na ten temat? Dajcie nam znać.
"Czarny piątek" w USA. Szaleństwo przedświątecznych zakupów rozpoczęte
Źródło:
RUPTLY
