Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

BNP Paribas - ostrzega klientów przed oszustwem. Tak można stracić pieniądze i hasła do konta. "Nie dajcie się okraść!"

OPRAC.:
Magdalena Walczak-Grudzka
Magdalena Walczak-Grudzka
Wideo
od 16 lat
Duży bank - BNP Paribas - ostrzega swoich klientów przed oszustwem. Wystarczy jedno kliknięcie, by stracić wszystkie pieniądze a także hasła i kontrolę nad kontem. O oszustach podszywających się pod Bank BNP Paribas mówi też CSIRT KNF (Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego). W ten sposób klienci banku w Polsce mogą stracić wszystkie oszczędności! Czytaj więcej.

Bank BNP Paribas ostrzega - ważna informacja dla klientów

Bank BNP Paribas ostrzega swoich klientów przed oszustwem.

Sprawdź koniecznie

CSIRT KNF, czyli Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego opublikował nowe ostrzeżenie. Oszuści podszywają się pod Bank BNP Paribas. Klienci mogą stracić wszystkie pieniądze i oszczędności a także loginy i hasła do konta.

Uwaga! Ostrzegamy klientów BNP Paribas przed fałszywymi wiadomościami e-mail z informacją o konieczności dokonania aktualizacji danych. Wejście w link, który znajduje się w wiadomości i wprowadzenie swoich danych grozi utratą pieniędzy. Bądźcie ostrożni! Oszuści w opisywanej kampanii poza loginami i hasłami do konta wyłudzają także nazwisko panieńskie matki oraz kody SMS. Nie dajcie się okraść! - czytamy w ostrzeżeniu.

Bank BNP Paribas ostrzega klientów

Oszuści podszywają się pod banki i w ten sposób próbują wyłudzić dane lub pieniądze.

Bank BNP Paribas ostrzega swoich klientów i przypomina:

  • nie klikaj w nieznane linki,
  • nie działaj pod presją czasu,
  • NIGDY nie podawaj swoich danych, haseł, identyfikatorów, ŻADNYCH! W razie wątpliwości napisz do nas wiadomość prywatną.

Ważne!

  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą podczas rozmowy o login lub hasło do bankowości internetowej.
  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą o zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub uzyskanie zdalnego dostępu do komputerów klientów
  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą o pełen numer karty i kod CVV
  • Jeśli masz wątpliwości czy rozmawiasz z pracownikiem Banku - rozłącz się - sprawdź numer na stronie internetowej i oddzwoń

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska