Wieloletni prezes Lotosu Paweł Olechnowicz, debiutujący w rankingu bossów gospodarki, od razu znalazł się na trzeciej pozycji zestawienia – podaje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie o medialności szefów największych polskich firm.
Najbardziej medialnym prezesem czerwca był Zygmunt Solorz-Żak, a wszystko dzięki różnorodności przedsięwzięć, w które jest zaangażowany.
Drugie miejsce należy do Grażyny Piotrowskiej-Oliwy. Media bacznie przyglądały się też Luigiemu Lovaglio, który miał nie kryć zadowolenia, że udało mu się w końcu zamienić żubra na czerwoną kulkę.
O tych prezesach mówiło się w czerwcu dużo - według branży
Największy udział w mediach miały wystąpienia szefów firm branży telekomunikacyjnej – głównie Zygmunta Solorza-Żaka, jako szefa Polkomtelu.
Najczęściej obecną w mediach osobą z branży energetycznej była Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes PGNiG.
Zbigniew Jagiełło _(PKO BP) _był najczęściej eksponowanym w mediach prezesem z branży bankowej.
Niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o ekspozycję w mediach branży paliwowej, był w czerwcu Paweł Olechnowicz, Grupa Lotos.
Andrzej Klesyk _(PZU) _niezmiennie od miesięcy jest najczęściej prezentowanym, cytowanym i eksponowanym szefem z branży ubezpieczeniowej.