
Dziś stacje są już praktycznie na ukończeniu. Położono torowisko, a obecnie montowane są posadzki, podwieszane sufity oraz ściany zatorowe. Stacja będzie utrzymana w niebieskiej kolorystyce. Na powierzchni trwa natomiast budowa zejść pod ziemię. Długość stacji będzie wynosić 163,6 m, a kubatura obiektu – 59 198 m sześciennych. Co ciekawe, podczas budowy znaleziono kości miednicy oraz fragmenty kończyn należących do ok. 20-letniej samicy słonia leśnego sprzed 115–132 tysięcy lat.

W marcu 2015 roku, w trakcie postępowania przetargowego na budowę stacji, planowano, że jej realizacja zostanie zakończona w 2019 roku. Na początku sierpnia 2016, mimo opóźnień spowodowanych błędami w dokumentacji, Metro Warszawskie podtrzymywało tę wersję. W połowie września natomiast w mediach pojawiła się wersja, że stacja może zostać otwarta w 2020.

W marcu 2015 roku, w trakcie postępowania przetargowego na budowę stacji, planowano, że jej realizacja zostanie zakończona w 2019 roku. Na początku sierpnia 2016, mimo opóźnień spowodowanych błędami w dokumentacji, Metro Warszawskie podtrzymywało tę wersję. W połowie września natomiast w mediach pojawiła się wersja, że stacja może zostać otwarta w 2020.

W marcu 2015 roku, w trakcie postępowania przetargowego na budowę stacji, planowano, że jej realizacja zostanie zakończona w 2019 roku. Na początku sierpnia 2016, mimo opóźnień spowodowanych błędami w dokumentacji, Metro Warszawskie podtrzymywało tę wersję. W połowie września natomiast w mediach pojawiła się wersja, że stacja może zostać otwarta w 2020.