W pierwszej części poznali nowatorską metodę sprzedażową i motywacyjną według metodologii Sandlera, która pozwala tworzyć partnerskie relacje z kontrahentami i zwiększać efektywność działań biznesowych. Warsztatowa forma tej części spotkania pozwoliła uczestnikom dopasować metody do własnych, bądź planowanych biznesów i wymienić doświadczenia.
Sesje networkingowe
Doskonałą okazją do dzielenia się doświadczeniami były tzw. sesje networkingowe. To czas kiedy, można podzielić się wiedzą, a co najważniejsze nawiązać znajomości i relacje, które przydadzą się w przyszłości w budowaniu kariery zawodowej lub rozwijaniu biznesu.
Najbardziej oczekiwanym punktem wieczoru było spotkanie demonstracyjne wprowadzające w zagadnienia organizacji Toastmasters International. Uczestnicy mieli okazję poznać charakter praktycznych zajęcia z zakresu skutecznego przemawiania, prawidłowej komunikacji interpersonalnej i przywództwa w grupie.
Klub Toastmasters
prowadzony przy WSB w Bydgoszczy jest jedynym klubem działającym w Bydgoszczy. Polskie kluby Toastmasters powstają w miejscach obecności biznesu i edukacji, zatem głównie przy ośrodkach akademickich w największych miastach. Aktywne członkostwo w klubie oraz regularne uczestnictwo w spotkaniach, pozwala na dynamiczny rozwój osobisty oraz zdobycie szerokiego zakresu nowych umiejętności m.in.: przełamywania barier i stresu w kontaktach z ludźmi, budowania konstruktywnej krytyki, pewności siebie, zdobywania umiejętności prowadzenia publicznych spotkań i prezentacji, poprawności językowej, zdobywania cech lidera i organizatora, zarządzania czasem i zespołu.
