Remodeling obiektu objął również przearanżowanie wnętrza, w tym strefy gastronomicznej.
Kolorystyka nowej elewacji Ronda została ujednolicona, dominują na niej kolory czerwony oraz pomarańczowy. Na zmienionej fasadzie obecne są poziome listwy aluminiowe oraz zaokrąglone narożniki, dzięki którym bryła obiektu uległa zmiękczeniu, a elewacja zdynamizowaniu, przez co wydaje się być w ciągłym ruchu.
Wnętrze Ronda nabrało charakteru "alejki handlowej". Dokonano wymiany posadzek, sufitów, oświetlenia oraz okładzin ścian. Dodatkowo, wykorzystanie we wnętrzu cegły i drewna, a także wyeksponowanie elementów architektury przypominających konstrukcje szkieletowe budynków na Wyspie Młyńskiej czy spichlerzy przy ulicy Grodzkiej.
Przebudowa Centrum Handlowego Rondo do tej pory kosztowała 7 milionów złotych.
Centrum Handlowe Rrondo zajmuje powierzchnię 60 tys. mkw., a jego właścicielem jest spółka celowa CH Bydgoszcz, zarządzana przez Valad Polish Retail Fund. Wśród najemców znajdują się m.in. hipermarket Real, Go Sport, RTV Euro AGD, Reserved, Cubus, CCC, Rossmann, KFC czy Sephora. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska.
Źródło: C H Rondo - materiały prasowe
