- Chcemy przyciągać turystów nie tylko na weekend - mówi Grażyna Wera-Malatyńska, prezeska LGR "Morenka". - Ale żeby z tego żyć, trzeba zrobić coś więcej, mieć ciekawszą ofertę i lepiej ją promować. Dlatego myślimy o sprowadzeniu telewizji, by zareklamować nasze atuty na ekranie. Marzą się nam też koncerty, które przyciągnęłyby ludzi.
Stowarzyszenie szkoli przedstawicieli branży turystycznej z obsługi klientów, organizacji czasu dla turystów i marketingu internetowego. W środę kolejne szkolenie w Chojnicach z marketingu w internecie, są jeszcze wolne miejsca, zapisy w biurze LGR, ul. Wysoka (stary szpital), pokój 15-16.
Nie sposób wyobrazić sobie działalności bez bywania na targach, bo tam można nie tylko się pokazać, ale popatrzeć, co robią inni. Ostatnio "Morenka" miała stoisko na targach w Warszawie i Szczecinie, w weekend będzie w Opolu.
- Zabieramy ulotki, broszury, mapy, przewodniki, albumu, są multimedia - wyjaśnia Wera-Malatyńska. - Każdy może zaplanować u nas urlop. Miłe jest to, że nasze stoisko zostało docenione w Warszawie za najciekawszą ekspozycję, a wystawców z kraju i zagranicy było ponad 500!
Przed "Morenką" kolejne wyjazdy na targi, a w przyszłym roku udział w targach w Berlinie.
W ramach Roku Jezior Pomorza stowarzyszenie zaprasza 24 maja o godz. 10 na konferencję "Jeziora między Brdą a Wdą - człowiek i środowisko" - w Chojnickim Klubie Żeglarskim w Charzykowach. Dojdzie tam m.in. do podpisania umów z beneficjentami programu "Po ryby".