
Z tego, jak dla przedstawicieli pokolenia X i Y ważne jest bycie „connected”, doskonale zdają sobie sprawę projektanci zatrudniani przez firmy motoryzacyjne. Ci z koncernu Peugeot-Citroen, którzy powołali do życia model C3, postanowili tę wiedzę wykorzystać i zastosowali w aucie szereg technologii i funkcjonalności, z których będą zadowoleni wszyscy miłośnicy życia online.

Z tego, jak dla przedstawicieli pokolenia X i Y ważne jest bycie „connected”, doskonale zdają sobie sprawę projektanci zatrudniani przez firmy motoryzacyjne. Ci z koncernu Peugeot-Citroen, którzy powołali do życia model C3, postanowili tę wiedzę wykorzystać i zastosowali w aucie szereg technologii i funkcjonalności, z których będą zadowoleni wszyscy miłośnicy życia online.

Z tego, jak dla przedstawicieli pokolenia X i Y ważne jest bycie „connected”, doskonale zdają sobie sprawę projektanci zatrudniani przez firmy motoryzacyjne. Ci z koncernu Peugeot-Citroen, którzy powołali do życia model C3, postanowili tę wiedzę wykorzystać i zastosowali w aucie szereg technologii i funkcjonalności, z których będą zadowoleni wszyscy miłośnicy życia online.

Z tego, jak dla przedstawicieli pokolenia X i Y ważne jest bycie „connected”, doskonale zdają sobie sprawę projektanci zatrudniani przez firmy motoryzacyjne. Ci z koncernu Peugeot-Citroen, którzy powołali do życia model C3, postanowili tę wiedzę wykorzystać i zastosowali w aucie szereg technologii i funkcjonalności, z których będą zadowoleni wszyscy miłośnicy życia online.