Od czasu kryzysu gospodarczego problem etyki w biznesie stał się jedną z najważniejszych kwestii, z jakimi musi zmierzyć się globalna społeczność biznesowa. Nadal jednak wiele firm nie jest świadoma, że etyka stanowi klucz do zrównoważonego biznesu, decydującego o sukcesie bądź porażce danej organizacji. Czy istnieje ścisły związek pomiędzy dobrymi wynikami ekonomicznymi, a etyką? Czym właściwie jest etyka w biznesie i jak funkcjonuje w warunkach polskich?
Na te i inne pytania dotyczące sposobu kształtowania etycznego wizerunku przedsiębiorstw i uwzględniania kwestii etycznych w długofalowej strategii organizacji będą odpowiadali eksperci zaproszeni na debatę merytoryczną pt. "Etyka w biznesie - czy to się opłaca", organizowaną przez Chartered Institute of Management Accountants.
W debacie wezmą udział: Ray Perry, Dyrektor Zarządzający ds. Rozwoju i Marki CIMA, Tanya Barman - Menedżer ds. Etyki, CIMA, Irena Pichola - Lider Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Odpowiedzialnego Biznesu, PricewaterhouseCoopers Polska, Katarzyna Tyczkowska-Kochańska - Menedżer Relacji i Etyki Biznesu/Business Integrity Manager GlaxoSmithKline oraz Maurice Delbar - Prezes Zarządu Start People, Agencji Pracy i Doradztwa Personalnego. W trakcie debaty zostaną zaprezentowane wnioski z najnowszego raportu CIMA pt. "Incorporating ethics into strategy - developing sustainable business models" (Włączanie etyki w strategię rozwoju firmy - opracowywanie zrównoważonych modeli biznesowych).
Debata odbędzie się o godz. 11.00, w Hotelu Sheraton (sala London) w Warszawie.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Więcej informacji: tel. kom. +48 604 131 100, e-mail: [email protected]
Źródło informacji: Vision Group
