Skromniej, urządził się Michał Czepek ze swoimi współpracownikami. Jak informuje Beata Adewent, rzecznik prasowy Ratusza koszt dostosowania i organizacji wydziału promocji i wizerunku miasta wyniósł ponad 15,6 tys. zł.
W wydziale promocji i wizerunku miasta, oprócz dyrektora zatrudnione są jeszcze 4 osoby. Z tego: 3 osoby, to pracownicy przesunięci z innych komórek organizacyjnych Ratusza. Jedna osoba została zatrudniona bez konkursu na stanowisko pomocnicze do obsługi.
Michał Czepek, został dyrektorem wydziału promocji i wizerunku miasta wygrywając konkurs na to stanowisko. Wcześniej był pełnomocnikiem prezydenta do spraw promocji gospodarczej.
TUTAJ WIĘCEJ: Michał Czepek został dyrektorem wydziału promocji i wizerunku miasta
Dodajmy, że w ramach wdrażanego programu naprawczego miasta, wydatki na promocję na 2020 rok zostają zawieszone.
Ponad 66 tys zł kosztowało urządzenie wydziału komunikacji społecznej
Zdecydowanie więcej zapłacono za zorganizowanie wydziału komunikacji społecznej. Bagatela ponad 66, 4 tys. zł!
- Zakupiono: sześć biurek, sześć krzeseł obrotowych, trzy szafy na segregatory, drabinę do biura, pięć pomocników do biurka, szafę gospodarczą, stół konferencyjny, stolik, piętnaście krzeseł do sali konferencyjnej, dwie zabudowy pod okna, komodę, dwie szafy ubraniowe, wieszak ścienny, dwie niszczarki, pięć stacjonarnych aparatów telefonicznych, pieczątki - wylicza Beata Adwent, rzecznik Ratusza.
Ponadto w ramach wyposażenia zaplecza socjalnego zakupiono: lodówkę i naczynia: filiżanki.
Jak zaznacza Beata Adwent, w łącznym koszcie zawarte są też prace remontowe: wymiana podłogi, malowanie ścian, remont drzwi i zakup trzech lamp sufitowych.
W wydziale komunikacji społecznej, oprócz dyrektor Ewy Niewiadomskiej - Roman zatrudnionych jest 7 osób. W tym: 5 zostało przesuniętych z innych wydziałów, jedna została zatrudniona w ramach konkursu na stanowisko urzędnicze i jedna - bez konkursu - jako pomoc do obsługi.
Dodajmy, że obecna dyrektor wydziału komunikacji społecznej, Ewa Niewiadomska - Roman zaczynała jako sekretarka w biurze prezydenta. Następnie wygrała konkurs na kierownika biura prezydenta, po czym otrzymała wewnętrzny awans na dyrektora nowo utworzonego wydziału komunikacji społecznej.
CZYTAJ TEŻ: Parkowanie samochodów w Grudziądzu. Od stycznia 2020 roku będzie dużo drożej
Podczas sesji nadzwyczajnej, gdy dyskutowano nad wprowadzanym programem naprawczym dla Grudziądza, zakładającym przede wszystkim podwyżki cen biletów komunikacji miejskiej, parkowania, podatków od nieruchomości, opozycja - radni PiS-u -apelowała, by prezydent rozpoczął od siebie cięcia, m.in. wymieniano tu zakup drogiego wyposażenia dla ww. wydziału komunikacji społecznej, czy rozrost stanowisk w zarządach spółek.
Władze Grudziądza "zaciskają" pasa, ale... kosztem mieszkańc...
