https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Dyskonty, supermarkety, hipermarkety. Których jest najwięcej na rynku i co je różni?

Agnieszka Domka-Rybka
Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 proc. Mamy na rynku:  dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience i sieci franczyzowe. Mamy też markety budowlane. Czym różnią się poszczególne sklepy? Czytaj dalej na następnych stronach. Przesuń zdjęcie gestem lub naciśnij strzałkę w prawo.
Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 proc. Mamy na rynku: dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience i sieci franczyzowe. Mamy też markety budowlane. Czym różnią się poszczególne sklepy? Czytaj dalej na następnych stronach. Przesuń zdjęcie gestem lub naciśnij strzałkę w prawo. Tomasz Czachorowski
Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 procent. Sprawdź, czym różnią się od siebie poszczególne typy sklepów.

Dyskonty, hipermarkety, sklepy convenience - czym się od siebie różnią?

Dyskonty to format, w którym zostawimy najwięcej pieniędzy. Ich udział na rynku polskim sięga 24 proc. Mamy na rynku: dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience i sieci franczyzowe. Mamy też markety budowlane. Czym różnią się poszczególne sklepy? Sprawdź w poniższej galerii:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska