- Nie znajdujemy uzasadnienia dla zabetonowania al. 23 Stycznia poprzez budowę trzech pasów ruchu, budowy znacznej ilości zatok autobusowych, braku przystanków wiedeńskich na ul. Chełmińskiej oraz dla niebezpiecznych dla pieszych i rowerzystów rozwiązań, jak choćby przejście i przejazd rowerowy przez cztery pasy na ul. Chełmińskiej bez świateł, czy dla dróg rowerowych nie zachowujących ciągłości – tłumaczy Kamil Heyka z Nowoczesnej.
Na stronie www.lepszygrudziadz.pl działacze lokalnych struktur Nowoczesnej udostępnili plany przebudowy linii tramwajowej w Grudziądzu. Czekają na uwagi mieszkańców, które chcą później przekazać prezydentowi. Na stronie petycja.lepszygrudziadz.pl natomiast znaleźć można petycję przeciwko wycięciu 20 drzew z ulicy Chełmińskiej.
- Największą kontrowersją jest jednak przewidziana likwidacja otwartego kilka miesięcy temu przejścia dla pieszych zmodernizowanego za prawie 147 tys. złotych. Czy radni głosując za zmianą w budżecie przewidującą modernizację tego przejścia wiedzieli, że to przejście będzie działać zaledwie kilka czy kilkanaście miesięcy? Jaki był sens wydania 147 tys. zł? - pyta retorycznie Kamil Heyka.
Jeszcze tego samego dnia działacze na portalu społecznościowym przeprosili za podanie błędnych informacji. Szczegóły znajdziesz tutaj.
