O przeprowadzenie kampanii reklamującej podziemną trasę turystyczną i skansen architektury przemysłowej D.A.G. rywalizuje dziewięć firm.
- Rozwiązanie przetargu nastąpi w ciągu nadchodzących dni - mówi Jerzy Woźniak, zastępca szefa kancelarii prezydenta Bydgoszczy. - Wtedy tez będzie można ogłosić, które z przedsiębiorstw zajmie się kampanią promującą muzeum na terenie dawnej fabryki nitrogliceryny.
Do przetargu zgłosiły się firmy: Abak, Quattro por Quattro, Max Media, M Promotion, Target Group, Gra, Unigraf, Remedia i Start. Zwycięzca będzie zobowiązany do końca roku przygotować strategię i przeprowadzić kampanię promującą bydgoską atrakcję za pomocą bilboardów, plakatów oraz między innymi telewizyjnych spotów reklamowych.
- Kampania będzie miała zasięg regionalny, ponieważ jest finansowana z pieniędzy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - wyjaśnia Maciej Grześkowiak, zastępca prezydenta miasta.
Czytaj e-wydanie »Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc
- Marcin Miller chudnie w zastraszającym tempie. Lider Boysów to teraz niezłe ciacho!
- Rutkowski grozi, że nagra piosenkę z Wiśniewskim! Będzie nowe Ich Troje?!
- Hanna Gucwińska nie doczekała się dzieci. Jej wyznanie wyciska łzy z oczu