O przeprowadzenie kampanii reklamującej podziemną trasę turystyczną i skansen architektury przemysłowej D.A.G. rywalizuje dziewięć firm.
- Rozwiązanie przetargu nastąpi w ciągu nadchodzących dni - mówi Jerzy Woźniak, zastępca szefa kancelarii prezydenta Bydgoszczy. - Wtedy tez będzie można ogłosić, które z przedsiębiorstw zajmie się kampanią promującą muzeum na terenie dawnej fabryki nitrogliceryny.
Do przetargu zgłosiły się firmy: Abak, Quattro por Quattro, Max Media, M Promotion, Target Group, Gra, Unigraf, Remedia i Start. Zwycięzca będzie zobowiązany do końca roku przygotować strategię i przeprowadzić kampanię promującą bydgoską atrakcję za pomocą bilboardów, plakatów oraz między innymi telewizyjnych spotów reklamowych.
- Kampania będzie miała zasięg regionalny, ponieważ jest finansowana z pieniędzy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - wyjaśnia Maciej Grześkowiak, zastępca prezydenta miasta.
Czytaj e-wydanie »