https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Dziewięć firm chce rozsławić muzeum na terenie D.A.G. w Bydgoszczy

mc
Trwa adaptowanie ośmiu budynków dawnej fabryki nitrogliceryny do potrzeb powstającego tam skansenu architektury przemysłowej. W D.A.G powstanie trasa zwiedzania podziemnymi tunelami.
Trwa adaptowanie ośmiu budynków dawnej fabryki nitrogliceryny do potrzeb powstającego tam skansenu architektury przemysłowej. W D.A.G powstanie trasa zwiedzania podziemnymi tunelami. Fot. sxc.hu
Lista przedsiębiorstw, które zgłosiły się do przetargu na promowanie poniemieckiego kompleksu fabrycznego na terenie "Zachemu", jest już zamknięta.

O przeprowadzenie kampanii reklamującej podziemną trasę turystyczną i skansen architektury przemysłowej D.A.G. rywalizuje dziewięć firm.

- Rozwiązanie przetargu nastąpi w ciągu nadchodzących dni - mówi Jerzy Woźniak, zastępca szefa kancelarii prezydenta Bydgoszczy. - Wtedy tez będzie można ogłosić, które z przedsiębiorstw zajmie się kampanią promującą muzeum na terenie dawnej fabryki nitrogliceryny.

Do przetargu zgłosiły się firmy: Abak, Quattro por Quattro, Max Media, M Promotion, Target Group, Gra, Unigraf, Remedia i Start. Zwycięzca będzie zobowiązany do końca roku przygotować strategię i przeprowadzić kampanię promującą bydgoską atrakcję za pomocą bilboardów, plakatów oraz między innymi telewizyjnych spotów reklamowych.

- Kampania będzie miała zasięg regionalny, ponieważ jest finansowana z pieniędzy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - wyjaśnia Maciej Grześkowiak, zastępca prezydenta miasta.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska