https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

D.A.G. wypromujemy w regionie

mc
- To jasne, że chcielibyśmy, aby o tej atrakcji dowiedzieli się też mieszkańcy innych regionów Polski - zapewnia Maciej Grześkowiak, zastępca prezydenta Bydgoszczy.
- To jasne, że chcielibyśmy, aby o tej atrakcji dowiedzieli się też mieszkańcy innych regionów Polski - zapewnia Maciej Grześkowiak, zastępca prezydenta Bydgoszczy. Fot. sxc.hu
Miasto poszukuje firmy, która przygotuje i przeprowadzi kampanię reklamującą powstający na terenie "Zachemu" skansen architektury przemysłowej.

www.pomorska.pl/bydgoszcz

Więcej informacji z Bydgoszczy na stronie www.pomorska.pl/bydgoszcz

A dokładniej - zachęci turystów do zwiedzania poniemieckiej fabryki nitrogliceryny i dynamitu.
Kompleks ośmiu budynków dawnego DAG, zaadaptowanych do zwiedzania mają promować bilboardy, plakaty i między innymi spoty w telewizji. Kampania reklamująca powstające tam interaktywne eksploseum ma mieć jednak zasięg tylko regionalny.

- To jasne, że chcielibyśmy, aby o tej atrakcji dowiedzieli się też mieszkańcy innych regionów Polski - zapewnia Maciej Grześkowiak, zastępca prezydenta Bydgoszczy.

- Są również plany takiej właśnie, ogólnokrajowej kampanii. Na razie jednak skupimy się na reklamowaniu Skansenu Architektury Przemysłowej w województwie, bo na takie działanie pozwala nam dotacja w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. Ten unijny projekt jest nastawiony właśnie na inwestycje właśnie o charakterze regionalnym - dodaje Grześkowiak.

Udostępnij

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

K
Karol
Ulica dojazdowa do muzeum straszy, a oni chcą wypromować muzeum, w mieście brak tabliczek jak dojechać do muzeum i otoczenie straszy..
a
arekm
Zróbcie bardzo dobrą stronę internetową. Informacje o godzinach otwarcia, cenach biletów, historii, zdjęcia, informacje o dojeździe, parkingach, współrzędne GPS, dobry kontakt emailowy do obsługi i wtedy można promować. Adres internetowy to podstawa.

Przykład - kopalnia Wieliczka. Komplet informacji na stronie, jak zwiedzać, co zwiedzać, jakie są parkingi. Kontakt emailowy rewelacyjny - 5min po pytaniu dostałem już odpowiedz.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska