Klich od 1961 związany jest z lotnictwem. Służył w jednostkach lotniczych Sił Powietrznych RP i Wyższej Oficerskiej Szkole Lotniczej w Dęblinie.
Służył w Polskim Kontyngencie Wojskowym w byłej Jugosławii. W 1997 uzyskał stopień doktora nauk wojskowych. Od 1997 do 2000 był zastępcą szefa Wydziału Lotnictwa Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych. Od 2000 zajmował się badaniami wypadków lotniczych.
Przeczytaj też: Raport MAK. Naruszenie zasady "sterylnej kabiny" i obecność na pokładzie dużej liczby VIP-ów.
Bezpośrednio po katastrofie polskiego Tu-154 w Smoleńsku wyznaczono go jednym z akredytowanych przedstawicieli Polski przy wojskowo-cywilnej komisji rosyjskiej badającej przyczyny katastrofy, a 15 kwietnia 2010 objął funkcję przewodniczącego Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (KBWLLP), powołanej przez ministra obrony narodowej Bogdana Klicha w celu zbadania katastrofy. 28 kwietnia 2010 zrezygnował z funkcji przewodniczącego komisji, pozostając akredytowanym przedstawicielem Polski przy mieszanej rosyjskiej komisji cywilno-wojskowej.
Jest żonaty. Ma dwóch synów.