Kampania teaserowa projektu wystartowała 19 sierpnia – składał się na nią 15-sekundowy spot ,,Coś magicznego zbliża się do Biedronki”, dostępny również na kanale sieci w serwisie YouTube. W kolejnych dniach ruszyły także spoty w radio oraz w sklepach sieci za pośrednictwem systemu dźwiękowego.
Źródło: Biedronka
Może zainteresuje Cię też to...
Główną kampanię akcji Gang Słodziaków zainicjował 26 sierpnia spot reklamowy. Jest on kontynuacją rozpoczętej w teaserach historii. Jego akcja rozpoczyna się w dziecięcym namiocie rozstawionym w pokoju rodzeństwa. Dzieci, dzięki książce, przenoszą się przez magiczny portal do Słodziakowego Lasu. Wołanie mamy przywołuje je z powrotem do domu.
Źródło: Biedronka
Jednak nie jest to koniec opowieści, zapowiada sieć sklepów.
Bajki-czytanki "Wieczorynki Słodziaków" wróciły
Już kolejny rok z rzędu świat Słodziaków tętni życiem – oprócz samych maskotek, Biedronka uruchomiła też dedykowaną aplikację mobilną. Umożliwia ona m.in. odtworzenie melodyjek i dźwięków lasów z QR kodów zamieszczonych w książce, opowiadającej o przygodach Gangu.
Dodatkowo na kanale sieci na YouTubie można obejrzeć pięć nowych teledysków, w których tym razem rysunkowym bohaterom Gangu w tańcu będą towarzyszyć dzieci. Zamieszczono tam też Wieczorynki, czyli barwne historie o Słodziakach czytane przez znanych aktorów.
Wideo - Słodziaki. Bajka wideo o magicznych ziarenkach
Źródło: Biedronka
