Awaria trwała trzy tygodnie, a jak twierdzą Czytelnicy, internet był albo bardzo słaby, albo nie było go wcale. - A rachunek mamy taki sam jak zwykle - mówią Czytelnicy.
W Dąbrówce internet dostępny jest tylko drogą radiową. O wyjaśnienia problemów z przesyłem poprosiliśmy właściciela firmy, która dostarcza go mieszkańcom tej wsi.
- Przez trzy tygodnie Netia, od której my pobieramy internet, nie mogła sobie poradzić z awarią - mówi Mirosław Wolszleger z Kamienia. - Problem nie wynikał z naszej winy. Stawałem na głowie, żeby w ogóle dostarczyć internet do Dąbrówki. Ci, którzy mieli go bezpośrednio z Netii, nie mieli internetu wcale.
Wolszleger zaznacza, że miesięczny abonament w Dąbrówce to 30 zł i 50 gr.
- Tak naprawdę to za tę sumę trudno jest utrzymać sieć i robimy to niemal po kosztach - mówi Wolszleger.
- Do mnie nikt z Dąbrówki nie zgłaszał żadnych reklamacji. Jesteśmy solidną i poważną firmą. Straciłem sporo nerwów, żeby nasi klienci, mimo poważnej awarii łączy, otrzymali usługę. Można się było połączyć z siecią, choć może nie tak szybko jak zwykle.
Czytaj e-wydanie »