Jest to najbardziej prestiżowe wyróżnienie, jakie może zdobyć gra wideo, dystrybuowana za pośrednictwem sklepu App Store, czyli na urządzenia mobilne.
Ponadto "Godfire" jest reklamowana na banerach App Store'a w ponad 100 krajach całego świata. Dzięki temu gra ma duże szanse na osiągnięcie dobrych wyników sprzedaży.
Tytuł miał swoją premierę 19 czerwca.
- Po pierwszych dniach sprzedaży oceniamy, że osiągnęliśmy kolejny sukces - mówi Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. - Drugi raz z rzędu nasza gra otrzymała tytuł Apple Editors' Choice. Oczywiście, jest zbyt wcześnie, żeby mówić o szczegółowych wynikach sprzedaży, ale są one zadowalające i będą widoczne już w raporcie za drugi kwartał. Niezwykle istotna jest dla nas możliwość powtarzania raz osiągniętego sukcesu - dodaje.
Przeczytaj również: Miliony na świecie grają w gry komuterowe z bydgoskiej firmy Vivid Games. Hit? Real Boxing
"Godfire" zajmuje wysokie pozycje w rankingach gier płatnych oraz najlepiej zarabiających. Gra spotkała się również z bardzo pozytywnym odbiorem przez media - dotychczasowa średnia ocena gry to 4/5.
"Godfire" to już drugi hit Vivid Games. Pierwszym była gra sportowa Real Boxing, którą trafiła na smartfony i tablety. Kupiło ją na całym świecie prawie milion osób.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców