
Opracowanie nowej strategii przez wyspecjalizowane firmy Brand Nature Acces i Profile kosztowało miasto 184 tys zł, z czego 85 proc. dofinansuje Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Czy miasto dofinansuje swoich ambasadorów? - Tego nie przewidujemy, promujemy ich i miasto w nowej strategii - mówi Małgorzata Sadowska-Rodziewicz, naczelnik wydziału kultury, sportu i promocji ratusza.

Marlena Wawrzyniak wciąż mieszka w Grudziądzu, choć miała propozycję przejścia do innych ośrodków. - Grono sprawdzonych przyjaciół to rzecz bezcenna - mówi. - Pomysł ze strategią i marką #gru może wnieść pozytywne zmiany w mieście.

Rodzina Widerkiewiczów propaguje coraz skuteczniej nordic walking (chodzenie z kijkami) i skupia wokół siebie coraz większe grono tego sportu. Grudziądz, dzięki nim, jest mocnym ośrodkiem nordic walking w Polsce.

To ma być strona internetowa tworzona przez i dla grudziądzan. Wkrótce też ruszy akcja bilboardowa z wielkimi zdjęciami ambasadorów #gru , promująca nową strategię.