https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

#gru - ruszyła strona internetowa nowej marki Grudziądza

(marz)
Ambasadorami #gru są (od lewej): Marlena Wawrzyniak, trzech chłopaków uprawiająca miejski sport ekstremalny " le parkour" (Krzysztof Tomszewski, Ariel Kacała, Damian Wesołowski), muralista Szymon Kowalewski (za banerem), rodzina Widerkiewiczów lansujących nordic walking i Krystyna Chełmowska (w zielonej bluzce)
Ambasadorami #gru są (od lewej): Marlena Wawrzyniak, trzech chłopaków uprawiająca miejski sport ekstremalny " le parkour" (Krzysztof Tomszewski, Ariel Kacała, Damian Wesołowski), muralista Szymon Kowalewski (za banerem), rodzina Widerkiewiczów lansujących nordic walking i Krystyna Chełmowska (w zielonej bluzce) Maryla Rzeszut
Dzisiaj zaczęła działać internetowa strona www.haszgru.pl Wzbudza zainteresowanie.

Nowy portal www.haszgru.pl, stworzony przez miasto, promuje strategię #gru. Ma umożliwić mieszkańcom włączenie się w życie Grudziądza, kreowanie samych siebie, komentowanie wydarzeń. I współtworzenie strony.

Jej twórcy liczą na aktywność internautów.

W mieście pojawiły się też plakaty z ambasadorami marki #gru, która będzie lansowana podczas wielu imprez w tym roku.

Zobacz: #gru nowa marka Grudziądza i jej 6 ambasadorów [zdjęcia]

Jak Państwu podoba się strona www.haszgru.pl? Co sądzicie o marce #gru?

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

f
franciszek
Ogólnie to fajnie, że planuje się jakąś szerszą kampanię promocyjną miasta, ale akurat ta koncepcja jest po prostu poroniona i do miasta pasuje jak kwiatek do kożucha... Dlaczego tak uważam? Po pierwsze, zakładam, że nawet 10% grudziądzan nie ma pojęcia, że "hasz" z nazwy strony internetowej to właśnie ten zwany po polsku "krzyżyk" (#). Myślę, że sondaż wśród grudziądzan spokojnie by to potwierdził, nawet jeśli badający podpowiadaliby, że trzeba szukać znaczenia w języku angielskim. Po drugie, Twitter nie jest rozpowszechniony w Polsce - a to właśnie z tego serwisu pochodzi zwyczaj oznaczania w przesyłanych tweetach określonych haseł grupujących treści. Wątpię też, by w Grudziądzu znalazł się choć tysiąc aktywnych użytkowników Twittera... Po trzecie, nie bardzo wiem jaki wizerunek Grudziądz chce zbudować poprzez tę kampanię. Miasta nowoczesnego, aktywnego, pełnego życia? Bo to mi osobiście sugeruje hasło "#gru". Jeśli właściwie pojmuję zamysł osób odpowiedzialnych za promocję (oraz agencji, która za tym stoi), to wolałbym, żeby za pieniądze przeznaczone na tę kampanię zaczęto robić coś materialnego, co będzie dawało podstawy do pretendowania do takiego wizerunku. Bo samą promocją szarej rzeczywistości się nie odmieni.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska