MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Grudziądz chce być otwarty dla biznesu. Ruszyła kampania

(dxc)
materiały UM
- Do końca listopada pojawi się 40 billboardów i 2 megaboardy w 9 miastach Polski północno-zachodniej. Dodatkowo zaplanowano emisję reklam w prasie, Internecie oraz uruchomienie nowej strony internetowej - informują urzędnicy.

Kampanię promocyjną przygotowała firma Papajastudio, która wygrała miejski przetarg. Poza reklamą, która pojawi się przy trasach, prasie i w sieci. Grudziądz będzie promowany również w specjalnym serwisie internetowym.

Przeczytaj także:Zmiany w Informacji Turystycznej w Grudządzu. Rewolucyjna reorganizacja

Ponadto, przedstawiciele naszego miasta wezmą udział w targach inwestycyjnych w Monachium.

- Zakupiono już powierzchnię wystawienniczą oraz wybrano wykonawcę zabudowy stoiska. Przygotowywane są również materiały reklamowe i promocyjne - informują urzędnicy.

Na realizację projektu miasto pozyskało 670 tysięcy złotych z Unii Europejskiej.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska