Gości odwiedzających stoisko naszego miasta najbardziej interesowała publikacja "Grudziądz na weekend" oraz nowy przewodnik po centrum miasta z załączoną mapą. Popularnością cieszyła się również pozycja "prowadząca" po sanktuariach maryjnych i foldery z fortyfikacjami.
Telewizja zrobiła swoje
- Grudziądz z pewnością nie był anonimowym miastem wśród 340 wystawców - dodaje Przemysław Wierzchowski, z Wydziału Kultury Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego. - Odwiedzający kojarzyli nas głównie dzięki programowi "Dzień Dobry TVN" i "Jaka to melodia?" Także z filmem "Tatarak" w reżyserii Andrzeja Wajdy.
We Wrocławiu nie zabrakło też oferty Geotermii, zapraszającej do odwiedzenia piramidy i basenów z solanką.
.
Udział delegacji Grudziądza we wrocławskich targach kosztował 5 tys. zł.
