Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Guerilla marketing w praktyce

Katarzyna Hejna [email protected]
Guerilla marketing dociera też do Torunia
Guerilla marketing dociera też do Torunia
- Guerilla marketing uwielbia miasto i jego przestrzeń. Bawi się różnymi znaczeniami i sensami w niej zawartymi - mówi Grzegorz Kosson, ekspert zajmujący się strategią marki.

Grzegorz Kosson dodaje, że guerilla maketing gra kontekstem i się do niego dostosowuje: - Wykorzystuje to, co już jest zamiast tworzyć coś od podstaw. Dzięki temu, reklamy wykorzystujące metody guerilla marektingu są zaskakujące i nieoczekiwane.

A to sprawia, że przykuwają uwagę. Globalna agencja reklamowa Saatchi & Saatchi sprytnie wykorzystała przestrzeń miejską. To przykład na to, jak niewielkim kosztem można stworzyć dobrą reklamę. Wykorzystując uliczny właz! I bok takiej reklamy trudno przejść obojętnie. Tu liczy się przede wszystkim pomysł.

Więcej o partyzanckim marketingu przeczytasz w artykule:Guerilla marketing. Reklama na wojennej ścieżce

część zdjęć pochodzi ze stron:

www.collegeventures.blogspot.com

http://bit.ly/ckD1Rd

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska