https://pomorska.pl
reklama

Historyczna prezentacja bolidu w Warszawie. Alfa Romeo Racing ORLEN model C41 ujrzy światło dzienne 22 lutego

ORLEN Team (HZ)
HOCH ZWEI/HochZwei/East News
Po raz pierwszy w historii prezentacja bolidu na nadchodzący sezon Formuły 1 odbędzie się w Polsce. Dzięki PKN ORLEN, należący do zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN model C41 ujrzy światło dzienne 22 lutego w Warszawie. W wydarzeniu udział wezmą również członkowie zespołu.

Po raz pierwszy w historii prezentacja bolidu na nadchodzący sezon Formuły 1 odbędzie się w Polsce. Dzięki PKN ORLEN, należący do zespołu Alfa Romeo Racing ORLEN model C41 ujrzy światło dzienne 22 lutego w Warszawie. W wydarzeniu udział wezmą również członkowie zespołu.

Dzięki zaangażowaniu w F1 Marka ORLEN w 2020 r. pojawiła się w ponad 100 tysiącach artykułów, które według danych Meltwater zostały wyświetlone ponad 359 miliardów razy. Z kolei ekwiwalent reklamowy z tytułu obecności marki ORLEN w mediach społecznościowych poprzez team ARRO wyniósł 7,5 miliona euro, czyli ponad 33 miliony złotych. Zasięg materiałów pozycjonujących markę ORLEN na kanałach społecznościowych teamu Alfa Romeo Racing ORLEN przekroczył 200 milionów odbiorców, a na kanałach własnych PKN ORLEN 35 milionów. Rywalizację na torze F1 transmituje 51 krajowych telewizji, a łączna widownia według badań Nielsen sięga 400 mln widzów. Według badań Nielsen TV Exposure Analysis z 2020 roku, w ciągu pierwszych 10 miesięcy 2020 roku ekwiwalent reklamowy dla marki ORLEN wyniósł ponad 400 milionów złotych. Oznacza to ponad trzykrotny wzrost względem 2019 roku.

Zespół Alfa Romeo Racing ORLEN w poprzednim bolidzie C39 w 2020 r. wziął udział w 17 weekendach wyścigowych. Łącznie, zespół prowadzony przez Frederica Vasseura, pojawił się w dwunastu krajach na dwóch kontynentach, zajmując na koniec sezonu ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Ograniczenia spowodowane pandemią, nie tylko zmodyfikowały kalendarz, ale także otworzyły nowe możliwości współpracy. W ciągu całego sezonu odbyło się wiele dodatkowych aktywności prezentowanych na kanałach social media, ale też wirtualne spotkania z zawodnikami, spacery po garażu i spotkania z konstruktorami. Były one wykorzystywane przez PKN ORLEN w działaniach promocyjnych kierowanych do kluczowych grup interesariuszy.

Dokładny czas i miejsce odsłonięcia pojazdu ogłoszone zostaną bliżej daty wydarzenia. Link do transmisji online zostanie udostępniony zainteresowanym mediom. Zapotrzebowanie można składać pod adresem [email protected] oraz [email protected].

Magazyn Gol24: Kadra pod lupą, przed meczem z Mołdawią

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Wystarczy pół szklanki tego, a zamiokulkas odżyje i wypuści mnóstwo nowych liści

Wystarczy pół szklanki tego, a zamiokulkas odżyje i wypuści mnóstwo nowych liści

Po skończeniu 65 lat nie przegap tych 7 dodatków do emerytury. Oto co ci przysługuje

Po skończeniu 65 lat nie przegap tych 7 dodatków do emerytury. Oto co ci przysługuje

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska