https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Homar - oto zabójcza broń Tesco. W kogo jest wymierzona?

pixabay.com
Tesco sprzedaje skorupiaki, by przyciągnąć do siebie klientów w okresie przedświątecznym.

Czyżby homar miał być zabójczą bronią w toczącej się na Wyspach wojnie cenowej między Tesco a dyskontową konkurencją z Niemiec?  - pyta " The Telegraph", na który powołuje się portal dlahandlu.pl.

Czytamy tam, że homary już od jakiegoś czasu sprzedaje w Wielkiej Brytanii Lidl i Aldi.  Wobec tego, homara nie mogło zabraknąć również w Tesco. Podpatruje konkurencję, która dzięki przystępnym cenom artykułów luksusowych przekonała do siebie więcej klientów z klasy średniej i tym samym zwiększyła swoje udziały w brytyjskim rynku do 10 proc. w porównaniu z 8.5 proc. z ubiegłego roku. -  czytamy na www.dlahandlu.pl.

Zobacz też: Polak zachwycił Anglików wpisem o ciężkim losie w Wielkiej Brytanii. Wpis robi furorę

Źródło: The Telegraph, dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

B
Babcia Tekla
No proszę, luksusowy towar w Tesco , dla ludu, a zwyczajne ośmiorniczki u "Sowy", które za grosze kupuje się w "Biedronce" spędzają trollom sen z powiek i "kłują w oczy" lud, który w ocenach rzeczywiście bywa ciemny. To pokazuje jak skutecznie "ciemnym ludem" manipulować można.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska