Kilku klientów IKEI zostało poszkodowanych w wyniku odpadnięcia szklanego klosza od lamp sufitowych HYBY, LOCK oraz RINNA. Jedna osoba została zraniona na tyle poważnie, że trzeba jej było zakładać szwy!
Z tego powodu IKEA apeluje do klientów, którzy posiadają lampę sufitową HYBY, LOCK lub RINNA, by niezwłocznie ją zdemontowali i zwrócili w najbliższym sklepie IKEA, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu. Dowód zakupu (paragon) nie jest konieczny, by otrzymać zwrot. Lampy sufitowe HYBY oraz LOCK znajdowały się w sprzedaży na wszystkich rynkach IKEA (LOCK od 2002 roku, a HYBY od 2012 roku), natomiast lampa RINNA oferowana była od 2010 roku w jedenastu krajach europejskich oraz w Chinach. Więcej informacji można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta w najbliższym sklepie IKEA lub telefonicznie pod numerem 22 275 05 00.
Wideo: IKEA wycofuje niebezpieczne lampki z oferty i prosi klientów o zwrot zakupionych
Źródło: Agencja TVN/x-news
