- Sprawa zaczęła się w połowie czerwca od zawiadomienia właścicielki sklepu. Prowadzi ona sklep stacjonarny ze sprzętem RTV i AGD w Rzeszowie. Od około dwóch tygodni zaczęli kontaktować się z nią klienci żądając wywiązania się z umów zawartych w sklepie internetowym pod adresem - tłumaczą policjanci.
Ale ponieważ sklep Incomp nie prowadzi sprzedaży internetowej o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, m in. bezprawnego posłużenia się danymi jej firmy, właścicielka zawiadomiła policjantów z rzeszowskiej komendy.
Do tej pory policjanci przyjęli także zawiadomienia od kilku osób z terenu Rzeszowa i powiatu rzeszowskiego. Szereg osób zostało również oszukanych na terenie kraju.
- Osoby, które kupowały w sklepie internetowym poprzez stronę www.incomp.pl i zostały oszukane, czyli dokonały wpłaty nie otrzymując towaru lub zwrotu gotówki, proszone są o zgłaszanie tego faktu policji. Zawiadomienia należy składać w najbliższej miejscu zamieszkania jednostce policji - apelują wrocławscy funkcjonariusze.
Zobacz też
Ponad połowa polskich internautów przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy online, coraz częściej korzystając przy tym z urządzeń mobilnych.
