Polska Organizacja Turystyczna postanowiła zbadać, w jaki sposób punkty informacji turystycznej traktują turystów. Odwiedzał je tajemniczy klient - przejezdny turysta.
Wysyłał również e-mailem zapytania w języku polskim i angielskim. Badanie przeprowadzono w 48 placówkach, po 3 w każdym z 16 województw.
- Zadaniem tajemniczego klienta była wizyta we wskazanym punkcie IT i udawanie "przyjezdnego turysty". Musiał on pozyskać od pracowników IT najpotrzebniejsze informacje o atrakcjach turystycznych, formach aktywnego wypoczynku, bazie noclegowej, gastronomicznej, organizowanych i planowanych imprezach. Oceniany był między innymi wygląd placówki (wewnątrz i zewnątrz), obsługa i satysfakcja klienta - opowiada Marcin Kruszka z InLOT-u.
Inowrocławska informacja turystyczna prowadzona przez InLOT zajęła 6. miejsce w Polsce. Jest to najlepszy wynik w województwie.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców