Polska Organizacja Turystyczna postanowiła zbadać, w jaki sposób punkty informacji turystycznej traktują turystów. Odwiedzał je tajemniczy klient - przejezdny turysta.
Wysyłał również e-mailem zapytania w języku polskim i angielskim. Badanie przeprowadzono w 48 placówkach, po 3 w każdym z 16 województw.
- Zadaniem tajemniczego klienta była wizyta we wskazanym punkcie IT i udawanie "przyjezdnego turysty". Musiał on pozyskać od pracowników IT najpotrzebniejsze informacje o atrakcjach turystycznych, formach aktywnego wypoczynku, bazie noclegowej, gastronomicznej, organizowanych i planowanych imprezach. Oceniany był między innymi wygląd placówki (wewnątrz i zewnątrz), obsługa i satysfakcja klienta - opowiada Marcin Kruszka z InLOT-u.
Inowrocławska informacja turystyczna prowadzona przez InLOT zajęła 6. miejsce w Polsce. Jest to najlepszy wynik w województwie.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Niewielu wie, że jest wnukiem Wodeckiego. Leo Stubbs już raz próbował sił w rozrywce
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice